Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесів імплементації шаблонів видобування знань в рішеннях електронної комерції шляхом розробки концепції персоналізованих описів продукту електронної комерції на основі поєднання потужності бази знань та застосування шаблонів. В першому розділі проаналізовано методи, моделі та засоби для рішень електронної комерції. Виконано дослідження принципу електронного обміну даними, описані моделі B2B та фактори, які впливають на електронну комерцію, наведені технології та стандарти B2B. В другому розділі наведені засоби структуризації інформаційних рішень на основі шаблонів знань, представлено організаційні шаблони в електронній комерції для інформаційних рішень. Приведена структура шаблонів знань, здійснена оцінка шаблонів знань як кандидатів для використання в B2B-рішеннях. В третьому розділі здійснена побудова шаблонів імплементації знань в проекти електронної комерції, детально досліджені B2B послуги, описані бізнес-процеси. Виконано дослідження взаємозв’язків шаблонів знань у сфері B2B, визначені вимоги до зв’язку між торговими партнерами у випадку обміну даними B2B, приведені функціональні та нефункціональні вимоги. Виконано компонентне представлення бізнес-процесів в електронній комерції.
Суть розробки, основні результати:
Лозко Л. М. Імплементація шаблонів видобування знань в рішеннях електронної
комерції: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації магістра студента групи МІПЗс-22, спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедри інформаційних технологій; керівник роботи: М. М. Демчина. Івано-Франківськ, 2024. 87 с.: рис.18, табл.1.