Університет Короля Данила

Використання цифрових ігор у теоретично-методичних аспектах архітектурної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончарик, Р. П.
dc.date.accessioned 2024-08-04T11:01:20Z
dc.date.available 2024-08-04T11:01:20Z
dc.date.issued 2020-05-15
dc.identifier.citation Гончарик Р. П. Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали ІV Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму (м. Івано-Франківськ, 15 травня 2020 року). Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ Університету Короля Данила, 2020. С. 36-40. uk_UA
dc.identifier.other УДК 001(477)(042.5)
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/667
dc.description Гончарик Р. П. Використання цифрових ігор у теоретично-методичних аспектах архітектурної освіти // Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали ІV Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму (м. Івано-Франківськ, 15 травня 2020 року). Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ Університету Короля Данила, 2020. С. 36-40. uk_UA
dc.description.abstract Предметом цього дослідження є серцевина традиційної архітектурної освіти, місце навчання за допомогою цифрових ігор та інтеграція цифрових ігор до архітектурної освіти через теоретичну інфраструктуру. Різні дослідження по відношенню між грою та освітою стверджували, що ігри підвищують мотивацію навчання, мультисенсорне навчання та розвинені когнітивні, сенсорні та рухові навички. Щоб дослідити ігровий підхід до навчання в архітектурній освіті, спочатку слід подумати про співвідношення понять гри та архітектури. Для деяких науковців архітектура - це гра проектування простору; можна також стверджувати, що сама гра є продуктом архітектури. Ігри, з їх багатим змістом, дозволяють людині практикуватись та набиратися досвіду. Індивід здобуває навички та мотиви вирішення проблем. Це дослідження є вагомим з точки зору надання теоретичної бази для майбутніх досліджень щодо використання цифрових ігор у галузі архітектури. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ Університету Короля Данила uk_UA
dc.subject цифрові ігри uk_UA
dc.subject архітектурна освіта uk_UA
dc.subject мотивація навчання uk_UA
dc.subject мультисенсорне навчання uk_UA
dc.subject ігровий підхід до навчання uk_UA
dc.subject ііновації в архітектурній освіті uk_UA
dc.title Використання цифрових ігор у теоретично-методичних аспектах архітектурної освіти uk_UA
dc.title.alternative [Текст] uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу