Університет Короля Данила

Розробка 2D платформера "Little WitchStory" на ігровому двигуні Unity

Show simple item record

dc.contributor.author Брендак, Андрій Віталійович
dc.date.accessioned 2024-08-29T11:21:51Z
dc.date.available 2024-08-29T11:21:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Брендак А. В. Розробка 2D платформера "Little WitchStory" на ігровому двигуні Unity: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій. Івано-Франківськ, 2024. 53 с.: рис.13, дод. uk_UA
dc.identifier.other УДК 004.4
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/803
dc.description Брендак А. В. Розробка 2D платформера "Little WitchStory" на ігровому двигуні Unity: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» студента групи ІПЗс-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: М. О. Слабінога. Івано-Франківськ, 2024. 53 с.: рис.13, дод. uk_UA
dc.description.abstract У даній кваліфікаційній роботі розглядається процес розробки 2D платформера "Little WitchStory" з використанням ігрового рушія Unity. Робота складається з трьох розділів, які охоплюють різні аспекти проекту. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми та формулюються мета і завдання роботи. Перший розділ присвячено огляду предметної області. Тут надається загальна інформація про жанр платформерів, їх історію та особливості. Також аналізуються існуючі рішення та популярні ігри в цьому жанрі. На основі проведеного аналізу формулюється постановка задачі для розробки власної гри. У другому розділі описується процес розробки структури гри. Розглядаються засоби та технології, обрані для реалізації, такі як ігровий рушій Unity, графічний редактор Aseprite, мова програмування C# та середовище розробки Visual Studio. Надається опис загальної структури системи, включаючи компоненти, модулі та їх взаємодія. Крім того, детально описується структура проекту в середовищі Unity. Третій розділ присвячений безпосередній реалізації та тестуванню розробленої системи. Тут описуються етапи реалізації різних ігрових механік, інтерфейсу користувача та інших компонентів. Також детально розглядається процес тестування, включаючи різні види тестування. Наводяться результати тестування та внесені вдосконалення. У висновку підсумовуються результати проведеної роботи, оцінюється досягнення поставлених цілей та можливі шляхи подальшого розвитку проекту. Список використаних джерел містить перелік літератури, веб-ресурсів та інших матеріалів, які були використані під час виконання кваліфікаційної роботи. This qualification work describes the process of developing a 2D platformer “Little WitchStory” using the Unity game engine. The work consists of three chapters covering different aspects of the project. The introduction substantiates the relevance of the chosen topic and formulates the goal and objectives of the work. The first chapter is devoted to an overview of the subject area. It provides general information about the platformer genre, its history, and features. It also analyzes existing solutions and popular games in this genre. Based on this analysis, we formulate a task statement for developing our own game. The second section describes the process of developing the game structure. The tools and technologies chosen for implementation are considered, such as the Unity game engine, the Aseprite graphic editor, the C# programming language, and the Visual Studio development environment. It describes the overall structure of the system, including components, modules and their interaction. In addition, the structure of a project in the Unity environment is described in detail. The third chapter is devoted to the direct implementation and testing of the developed system. It describes the stages of implementation of various game mechanics, user interface, and other components. The testing process, including different types of testing, is also discussed in detail. The test results and improvements are presented. The conclusion summarizes the results of the work done, evaluates the achievement of the set goals and possible ways of further development of the project. The list of references contains a list of literature, web resources, and other materials used in the course of the qualification work. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій uk_UA
dc.subject Unity uk_UA
dc.subject C# uk_UA
dc.subject Visual Studio uk_UA
dc.subject Aseprite uk_UA
dc.subject GDD uk_UA
dc.title Розробка 2D платформера "Little WitchStory" на ігровому двигуні Unity uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account