Університет Короля Данила

Розробка мобільної гри в жанрі “Idle”

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврило, Артем Михайлович
dc.date.accessioned 2024-08-30T07:23:04Z
dc.date.available 2024-08-30T07:23:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гаврило А. М. Розробка мобільної гри в жанрі “Idle”: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій. Івано-Франківськ, 2024. 52 с.: рис.15, дод. uk_UA
dc.identifier.other УДК 004.4
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/807
dc.description Гаврило А. М. Розробка мобільної гри в жанрі “Idle”: кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» студента групи ІПЗс-20 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій; керівник роботи: С. П. Ващишак. Івано-Франківськ, 2024. 52 с.: рис.15, дод. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячується вивченню, аналізу та розробці відеогри для мобільних пристроїв в жанрі Idle, створеної в розважальних цілях ідля подальшої публікації і монетизації. Перший розділ присвячений опису відеоігрової індустрії, аналізу конкурентів та існуючих інструментів для покращення майбутньої гри, виявлено переваги та недоліки конкурентів. В другому розділі описується концепція проекту, візуальний дизайн, архітектура, рушій, технології та інструменти, використані під час розробки. В третьому розділі розповідається про програмну складову проекту, та покроково описуються кроки, пройдені під час розробки проекту, їх цінність і причини використання. В результаті було створено повноцінну відеогру, що в подальшому буде опублікована на платформі «Play Market». Гра буде спроможна задовольнити потреби значної аудиторії, і в подальшому буде розширюватись, тестуватись і зростати, до подальшої публікації. The qualification work is devoted to the study, analysis and development of a video game for mobile devices in the Idle genre, created for entertainment purposes and for further publication and monetization. The first chapter is devoted to the description of the video game industry, competitor analysis and existing tools to improve the future game, the advantages and disadvantages of competitors are revealed. The second chapter describes the project concept, visual design, architecture, engine, technologies and tools used during development. The third section describes the software component of the project, and describes step by step the steps taken during the development of the project, their value and reasons for use. As a result, a full-fledged video game was created, which will later be published on the "Play Market" platform. The game will be able to meet the needs of a large audience and will continue to expand, test and grow until further publication. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних та прикладних наук, кафедра інформаційних технологій uk_UA
dc.subject Unity uk_UA
dc.subject Idle uk_UA
dc.subject скрипт uk_UA
dc.subject аsset uk_UA
dc.subject Play Market uk_UA
dc.subject script uk_UA
dc.title Розробка мобільної гри в жанрі “Idle” uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації бакалавр uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account