Abstract:
Кваліфікаційна робота розкриває можливості айдентики в графічному дизайні. У першому розділі «Історіографія, методика та джерела дослідження» проаналізовано стан висвітлення проблематики дослідження, здійснено огляд
літературних джерел та Інтернет-ресурсів на тему магістерської роботи. Другий розділ присвячено айдентиці, історії виникнення цього поняття, термінології та функціональному призначенню. У третьому розділі висвітлюється розробка айдентики для військового тактичного бренду. Даний проект дав змогу розробити впізнаваний та унікальний логотип для крамниці тактичного спорядження та, користуючись ним, розробити візитівку, флаєр та рекламний постер для крамниці.
Description:
Гайван Н. С. Айдентика: особливості створення та роль в графічному дизайні: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: І. Я. Матоліч. Івано-Франківськ, 2024. 62 с.; додатки: іл. 10.