Університет Короля Данила

Принципи проектування глянцевого видання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яремчук, Ростислав Ігорович
dc.date.accessioned 2025-01-13T13:52:03Z
dc.date.available 2025-01-13T13:52:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Яремчук Р. І. Принципи проектування глянцевого видання: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну. Івано-Франківськ, 2024. 58 с.; додатки: іл. 27. uk_UA
dc.identifier.other УДК 7.74
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1003
dc.description Яремчук Р. І. Принципи проектування глянцевого видання: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: Н. М. Гілязова. Івано-Франківськ, 2024. 58 с.; додатки: іл. 27. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота під назвою «Принципи проектування глянцевого видання» є дослідженням глянцевого журналу, як одного з таких інформаційних носіїв, який має вплив на світогляд громадян, в залежності від інтересів та уподобань. Журнал виконує певні функції, до яких належать інформування, освіта, розваги, задоволення культурних потреб, реклама, мають свого читача і є вагомою частиною суспільства. Перший розділ магістерської роботи присвячено вивченню сучасного стану досліджуваної теми, огляду літературних і наукових джерел. Серед методів вивчення глянцевого видання використано такі: метод історизму, культурно-історичний метод; системний метод; метод аналізу та синтезу. У другому розділі розкривається загальна характеристика глянцевих видань, яка включає: історію виникнення глянцевих журналів, класифікацію сучасних журналів та композицію друкованого видання. Заключний третій розділ дає повний аналіз особливостей проектування журнального видання. Як показує дослідження глянцеве видання це красива картинка про сучасне життя, моду, що читати і як одягатися, куди ходити, здоров’я, основні тренди тощо. Основну частину у глянцях займає реклама. Глянець несе і розважальну функцію – ним можна заповнити вільний час, він не нагнітає серйозними темами, відволікає від проблем. Отже, глянцеві журнали – це один із найбільш простих і поширених шляхів переходу модних тенденцій в маси. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну uk_UA
dc.subject магістерська робота uk_UA
dc.subject глянцевий журнал uk_UA
dc.subject історія виникнення журналів uk_UA
dc.subject проектування uk_UA
dc.subject композиція видання uk_UA
dc.subject дизайн журналу uk_UA
dc.subject стильове оформлення uk_UA
dc.subject цільове використання uk_UA
dc.title Принципи проектування глянцевого видання uk_UA
dc.title.alternative наукова робота на здобуття кваліфікації магістра uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу