Короткий опис(реферат):
Мета статті - з'ясувати роль графічного дизайну у комп'ютеризованих поліграфічних процесах та оцінити, як вибір дизайнерських рішень впливає на виготовлення та функціональність готової поліграфічної продукції. В дослідженні було використано теоретичний аналіз з метою вивчення літературних джерел, наукових публікацій та історичних даних про розвиток графічного дизайну та його вплив на поліграфічну індустрію.Наукова новизна полягає в тому, що досліджено вплив графічного дизайну на поліграфічне виробництво та його сприйняття споживачами. Встановлено,що дизайнерські рішення впливають на ефективність та привабливість продукції. Досліджено процеси злиття графічного дизайну з комп'ютерними поліграфічними процесами, в ракурсі формування змін у дизайнерській роботі, та вперше було визначено, що сучасні візуальні тенденції впливають на інтерактивність та емоційне сприйняття користувачів. Визначено,що поліграфічні комплекси формують унікальний корпоративний стиль, який спілкується з іншими дизайнерськими елементами через зрозумілі візуальні образи. Графічний дизайн відтворює реальність за допомогою творчого поєднання кольору, форми і текстури, створюючи суб'єктивний світогляд. Простота і ясність є ключовими для ефективної візуальної комунікації. Художні зображення, які стають повноцінними графічними об'єктами у дизайні, залежать від візуального сприйняття та психології, і піддаються різноманітним трансформаціям для досягнення бажаного ефекту у поліграфічній продукції.
The purpose of the article is to find out the role of graphic design in computerised printing processes and evaluate how the choice of design decisions affects the production and functionality of finished printing products. The research used theoretical analysis to study literary sources, scientific publications and historical data on the development of graphic design and its impact on the printing industry. Scientific novelty consists in the fact that the impact of graphic design on printing production and its perception by consumers has been investigated. It has been established that design solutions affect the efficiency and attractiveness of products. The
processes of merging graphic design with computer polygraphic processes were studied, from the perspective of the formation of changes in design work, and it was determined for the first time that modern visual trends affect the interactivity and emotional perception of users. It was determined that polygraphic complexes form a unique corporate style that communicates with other design elements through clear visual images. Graphic design reproduces reality through a creative combination of colour, shape and texture, creating a subjective worldview. Simplicity and clarity are key to effective visual communication. Artistic images, which become full-fledged graphic objects in design, depend on visual perception and psychology, and are subject to various transformations to achieve the desired effect in printed products.
Суть розробки, основні результати:
Пантус Н. М., Золотарчук Н. І. Роль графічного дизайну у комп'ютерних поліграфічних дослідженнях: вплив дизайнерських рішень на виробництво та використання продукції // Мистецтвознавчі записки : зб. наук. пр. 2023. Вип. 44. С. 18–27: рис.7, табл.1.