Короткий опис(реферат):
У статті досліджено роль мови у формуванні брендингу освітніх закладів, що є важливим чинником їхньої конкурентоспроможності, репутації та ефективної комунікації з цільовою аудиторією. Визначено, що мова виступає ключовим інструментом створення унікального іміджу навчальних установ через вербальні
та невербальні засоби, такі як слогани, вебдизайн, маркетингові матеріали, логотипи та кольорова палітра. Аналіз останніх досліджень підтверджує вплив лінгвістичних стратегій на освітній брендинг і корпоративну комунікацію, зокрема в цифровому середовищі.Обґрунтовано важливість мови як засобу передавання цінностей, місії та унікальних пропозицій закладу, що сприяє створенню довіри та емоційного зв’язку зі студентами, батьками, викладачами й іншими зацікавленими сторонами. Висвітлено особливості використання мовних функцій, таких як інструментальна, регулювальна й символічна, для посилення комунікаційних стратегій. Розглянуто приклади успішних освітніх брендів, зокрема платформу Coursera, Гарвардський університет і фундацію TED, що ілюструють значення
мови в просуванні освітніх послуг. Проведено аналіз методів використання специфічної мови та термінології; методів створення переконливих та емоційно зворушливих текстів та комунікацій, спрямованих на підвищення інтересу до освітньої установи та використання мовних стратегій для підкреслення цінностей та унікальності закладу. Результати дослідження показали, що специфічна лексика та комунікативні стратегії можуть підсилити сприйняття професіоналізму та експертності закладу серед громадськості. Емоційно насичені та переконливі
тексти сприяють підвищенню інтересу до освітнього закладу та сприяють позитивному сприйняттю його бренду. Запропоновано рекомендації для освітніх установ щодо оптимізації мовних інструментів у брендингу для підвищення їхньої репутації, іміджу та ефективності взаємодії з цільовою аудиторією. Матеріали статті
роблять внесок у дослідження корпоративної комунікації та стратегічного освітнього брендингу. The article examines the role of language in shaping the branding of educational institutions, which is an important factor in their competitiveness, reputation and effective communication with the target audience. It is determined that language is a key tool for creating a unique image of educational institutions through verbal and non-verbal means, such as slogans, web design, marketing materials, logos and color palette. The analysis of recent studies confirms the impact of linguistic strategies on educational branding and corporate communication, in particular in the digital environment. The importance of language as a means of conveying the values, mission and unique offers of an institution is substantiated, which helps to create trust and emotional connection with students, parents, teachers and other stakeholders. The features of using language functions, such as instrumental, regulatory and symbolic, to strengthen communication strategies are highlighted. Examples of successful educational brands, such as the Coursera platform, Harvard University and the TED Foundation, are considered to illustrate the importance of language in promoting
educational services.The article analyses the methods of using specific language and terminology; methods of creating convincing and emotionally moving texts and communications aimed at increasing interest in an educational institution and the use of language strategies to emphasizes the values and uniqueness of the institution. The results of the study showed that specific vocabulary and communication strategies can enhance the perception of professionalism and expertise of an institution among the public. Emotionally rich and persuasive texts help to increase interest in an educational institution and promote a positive perception of its brand. Recommendations for educational institutions on optimizing language tools in branding to improve their
reputation, image and effectiveness of interaction with the target audience are proposed. The article contributes to the study of corporate communication and strategic educational branding.
Суть розробки, основні результати:
Варварук І. В., Лада О. В., Тхір М. Б. Мова як інструмент педагогічного брендингу: аналіз корпоративної комунікації = Language as a tool for educational branding: analysis of corporate communication // Наукові записки. Серія: Філологічні науки. 2024. Вип. 4(211). С. 28-34.