Університет Короля Данила

Мова як інструмент педагогічного брендингу: аналіз корпоративної комунікації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варварук, Інна Василівна
dc.contributor.author Лада, Олександр Валерійович
dc.contributor.author Тхір, Маркіян Богданович
dc.date.accessioned 2025-03-07T11:25:38Z
dc.date.available 2025-03-07T11:25:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Варварук І. В., Лада О. В., Тхір М. Б. Мова як інструмент педагогічного брендингу: аналіз корпоративної комунікації = Language as a tool for educational branding: analysis of corporate communication // Наукові записки. Серія: Філологічні науки. 2024. Вип. 4(211). С. 28-34. uk_UA
dc.identifier.issn https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-211-4
dc.identifier.other УДК 81’38
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1086
dc.description Варварук І. В., Лада О. В., Тхір М. Б. Мова як інструмент педагогічного брендингу: аналіз корпоративної комунікації = Language as a tool for educational branding: analysis of corporate communication // Наукові записки. Серія: Філологічні науки. 2024. Вип. 4(211). С. 28-34. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено роль мови у формуванні брендингу освітніх закладів, що є важливим чинником їхньої конкурентоспроможності, репутації та ефективної комунікації з цільовою аудиторією. Визначено, що мова виступає ключовим інструментом створення унікального іміджу навчальних установ через вербальні та невербальні засоби, такі як слогани, вебдизайн, маркетингові матеріали, логотипи та кольорова палітра. Аналіз останніх досліджень підтверджує вплив лінгвістичних стратегій на освітній брендинг і корпоративну комунікацію, зокрема в цифровому середовищі.Обґрунтовано важливість мови як засобу передавання цінностей, місії та унікальних пропозицій закладу, що сприяє створенню довіри та емоційного зв’язку зі студентами, батьками, викладачами й іншими зацікавленими сторонами. Висвітлено особливості використання мовних функцій, таких як інструментальна, регулювальна й символічна, для посилення комунікаційних стратегій. Розглянуто приклади успішних освітніх брендів, зокрема платформу Coursera, Гарвардський університет і фундацію TED, що ілюструють значення мови в просуванні освітніх послуг. Проведено аналіз методів використання специфічної мови та термінології; методів створення переконливих та емоційно зворушливих текстів та комунікацій, спрямованих на підвищення інтересу до освітньої установи та використання мовних стратегій для підкреслення цінностей та унікальності закладу. Результати дослідження показали, що специфічна лексика та комунікативні стратегії можуть підсилити сприйняття професіоналізму та експертності закладу серед громадськості. Емоційно насичені та переконливі тексти сприяють підвищенню інтересу до освітнього закладу та сприяють позитивному сприйняттю його бренду. Запропоновано рекомендації для освітніх установ щодо оптимізації мовних інструментів у брендингу для підвищення їхньої репутації, іміджу та ефективності взаємодії з цільовою аудиторією. Матеріали статті роблять внесок у дослідження корпоративної комунікації та стратегічного освітнього брендингу. The article examines the role of language in shaping the branding of educational institutions, which is an important factor in their competitiveness, reputation and effective communication with the target audience. It is determined that language is a key tool for creating a unique image of educational institutions through verbal and non-verbal means, such as slogans, web design, marketing materials, logos and color palette. The analysis of recent studies confirms the impact of linguistic strategies on educational branding and corporate communication, in particular in the digital environment. The importance of language as a means of conveying the values, mission and unique offers of an institution is substantiated, which helps to create trust and emotional connection with students, parents, teachers and other stakeholders. The features of using language functions, such as instrumental, regulatory and symbolic, to strengthen communication strategies are highlighted. Examples of successful educational brands, such as the Coursera platform, Harvard University and the TED Foundation, are considered to illustrate the importance of language in promoting educational services.The article analyses the methods of using specific language and terminology; methods of creating convincing and emotionally moving texts and communications aimed at increasing interest in an educational institution and the use of language strategies to emphasizes the values and uniqueness of the institution. The results of the study showed that specific vocabulary and communication strategies can enhance the perception of professionalism and expertise of an institution among the public. Emotionally rich and persuasive texts help to increase interest in an educational institution and promote a positive perception of its brand. Recommendations for educational institutions on optimizing language tools in branding to improve their reputation, image and effectiveness of interaction with the target audience are proposed. The article contributes to the study of corporate communication and strategic educational branding. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Кропивницький: Центральноукраїнський ДПУ ім. В. Винниченка uk_UA
dc.subject педагогічний імідж uk_UA
dc.subject мовні стратегії uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.subject брендинг у педагогіці uk_UA
dc.subject комунікаційні техніки uk_UA
dc.subject ефективність педагогічного повідомлення uk_UA
dc.subject спілкування з аудиторією в освіті uk_UA
dc.subject educational image uk_UA
dc.subject language strategies uk_UA
dc.subject communication impact uk_UA
dc.subject branding in education uk_UA
dc.subject communication techniques uk_UA
dc.subject effectiveness of educational messaging uk_UA
dc.subject audience engagement in education uk_UA
dc.title Мова як інструмент педагогічного брендингу: аналіз корпоративної комунікації uk_UA
dc.title.alternative Language as a tool for educational branding: analysis of corporate communication uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу