dc.contributor.author |
Баб'юк, Вікторія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-25T09:54:44Z |
|
dc.date.available |
2025-03-25T09:54:44Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Баб’юк В. В. Формування бренд-коду митця на прикладі власної творчості: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: І. Я. Матоліч. Івано-Франківськ, 2025. 72 с.: 16 іл. (дод.). |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 7.74 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1107 |
|
dc.description |
Баб’юк В. В. Формування бренд-коду митця на прикладі власної творчості: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: І. Я. Матоліч. Івано-Франківськ, 2025. 72 с.: 16 іл. (дод.). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дослідження присвячене процесу формування бренд-коду митця як засобу вираження унікальності та взаємодії з аудиторією в умовах цифрової економіки.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та аналіз особистого бренд-коду митця. Досліджуються етапи його формування, вплив цифрових платформ та соціальних мереж, а також можливості застосування графічного дизайну для брендування. Наукова новизна полягає в систематизації методів створення бренд-коду митця та його адаптації до сучасного арт-ринку. Практичне значення роботи – розробка ефективної стратегії брендингу, що допоможе митцям популяризувати творчість та знайти власну нішу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
глобалізація |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
комерціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
бренд-код |
uk_UA |
dc.subject |
автентичність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
графічний дизайн |
uk_UA |
dc.subject |
айдентика |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Формування бренд-коду митця на прикладі власної творчості |
uk_UA |
dc.title.alternative |
наукова робота на здобуття кваліфікації магістра |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |