Університет Короля Данила

Формування бренд-коду митця на прикладі власної творчості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баб'юк, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-03-25T09:54:44Z
dc.date.available 2025-03-25T09:54:44Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Баб’юк В. В. Формування бренд-коду митця на прикладі власної творчості: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: І. Я. Матоліч. Івано-Франківськ, 2025. 72 с.: 16 іл. (дод.). uk_UA
dc.identifier.other УДК 7.74
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1107
dc.description Баб’юк В. В. Формування бренд-коду митця на прикладі власної творчості: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: І. Я. Матоліч. Івано-Франківськ, 2025. 72 с.: 16 іл. (дод.). uk_UA
dc.description.abstract Дослідження присвячене процесу формування бренд-коду митця як засобу вираження унікальності та взаємодії з аудиторією в умовах цифрової економіки. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та аналіз особистого бренд-коду митця. Досліджуються етапи його формування, вплив цифрових платформ та соціальних мереж, а також можливості застосування графічного дизайну для брендування. Наукова новизна полягає в систематизації методів створення бренд-коду митця та його адаптації до сучасного арт-ринку. Практичне значення роботи – розробка ефективної стратегії брендингу, що допоможе митцям популяризувати творчість та знайти власну нішу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject комерціалізація uk_UA
dc.subject бренд-код uk_UA
dc.subject автентичність uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.subject айдентика uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Формування бренд-коду митця на прикладі власної творчості uk_UA
dc.title.alternative наукова робота на здобуття кваліфікації магістра uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу