Університет Короля Данила

Розробка фірмового стилю для екологічної будівельної «BLOSSOM BUILDING»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дрозд, Назарій Богданович
dc.date.accessioned 2025-03-25T13:10:50Z
dc.date.available 2025-03-25T13:10:50Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Дрозд Н. Б. Розробка фірмового стилю для екологічної будівельної «BLOSSOM BUILDING»: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: В. М. Басараба. Івано-Франківськ, 2025. 75 с.: 21 іл. (дод.). uk_UA
dc.identifier.other УДК 7.74
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1110
dc.description Дрозд Н. Б. Розробка фірмового стилю для екологічної будівельної «BLOSSOM BUILDING»: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: В. М. Басараба. Івано-Франківськ, 2025. 75 с.: 21 іл. (дод.). uk_UA
dc.description.abstract Дослідження присвячене розробці унікальної фірмової концепції для екологічної будівельної компанії «Blossom building». У роботі розглянуто важливість брендингу в екологічному будівництві, його вплив на впізнаваність компанії та залучення клієнтів. Аналізуються ключові аспекти візуальної складової, методи створення фірмового стилю та його ефективність у конкурентному середовищі. Здійснено детальний аналіз успішних прикладів брендингу світових компаній та досліджено тенденції розвитку візуальної ідентичності у сфері будівництва. Визначено основні етапи створення бренду: розробка логотипу, вибір колірної гами, типографічне оформлення та створення рекламної анімації. Особлива увага приділена методам дослідження впливу візуального стилю на сприйняття споживачів та його ролі у формуванні довіри до бренду. Практична значущість дослідження полягає у розробці комплексного фірмового стилю, який підкреслює екологічну спрямованість компанії та сприяє її популяризації. Отримані результати можуть бути використані забудовниками, дизайнерами та маркетологами для створення ефективних брендингових стратегій у сфері екологічного будівництва. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject візуальна ідентичність uk_UA
dc.subject фірмовий стиль uk_UA
dc.subject логотип uk_UA
dc.subject екологічне будівництво uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.subject корпоративний імідж uk_UA
dc.subject типографія uk_UA
dc.subject рекламна інімація uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.title Розробка фірмового стилю для екологічної будівельної «BLOSSOM BUILDING» uk_UA
dc.title.alternative наукова робота на здобуття кваліфікації магістра uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу