dc.contributor.author |
Рудніцький, Олександр Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-26T13:35:42Z |
|
dc.date.available |
2025-03-26T13:35:42Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Рудніцький О. М. Поліграфія настільно-рольових ігор: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: Н. М. Гілязова. Івано-Франківськ, 2025. 72 с.:9 рис. (дод.). |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 7.74 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1119 |
|
dc.description |
Рудніцький О. М. Поліграфія настільно-рольових ігор: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: Н. М. Гілязова. Івано-Франківськ, 2025. 72 с.:9 рис. (дод.). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дослідження присвячене аналізу настільно-рольових ігор (НРІ) як складної поліграфічної та гейм-дизайнерської продукції. У роботі розглянуто історичний розвиток НРІ, їхнє жанрове різноманіття, механіки гри та специфіку їхнього оформлення. Зокрема, проаналізовано роль Ведучого, який створює ігровий світ, та учасників, що взаємодіють у межах запропонованого сценарію. Окрему увагу приділено зростанню популярності НРІ серед української аудиторії, адаптації закордонних ігор та створенню власних україномовних проєктів. Наукова новизна дослідження полягає у виявленні сучасних підходів до поліграфії НРІ, зокрема із залученням штучного інтелекту для генерації контенту. Визначено ключові вимоги до оформлення НРІ, що впливають на занурення гравців у гру. Практичне значення роботи полягає у розробці авторської концепції настільно-рольової гри, що поєднує сучасний графічний дизайн та унікальні механіки взаємодії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну |
uk_UA |
dc.subject |
настільно-рольові ігри |
uk_UA |
dc.subject |
поліграфія |
uk_UA |
dc.subject |
гейм-дизайн |
uk_UA |
dc.subject |
рольові механіки |
uk_UA |
dc.subject |
графічне оформлення |
uk_UA |
dc.subject |
ведучий |
uk_UA |
dc.subject |
жанрове різноманіття |
uk_UA |
dc.subject |
адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
ігровий світ |
uk_UA |
dc.title |
Поліграфія настільно-рольових ігор |
uk_UA |
dc.title.alternative |
наукова робота на здобуття кваліфікації магістра |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |