Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рудніцький, Олександр Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2025-03-26T13:35:42Z | |
dc.date.available | 2025-03-26T13:35:42Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Рудніцький О. М. Поліграфія настільно-рольових ігор: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: Н. М. Гілязова. Івано-Франківськ, 2025. 72 с.:9 рис. (дод.). | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 7.74 | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1119 | |
dc.description | Рудніцький О. М. Поліграфія настільно-рольових ігор: наукова робота на здобуття кваліфікації магістра спеціальності 022 «Дизайн» ОПП «Графічний дизайн / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну; науковий керівник: Н. М. Гілязова. Івано-Франківськ, 2025. 72 с.:9 рис. (дод.). | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене аналізу настільно-рольових ігор (НРІ) як складної поліграфічної та гейм-дизайнерської продукції. У роботі розглянуто історичний розвиток НРІ, їхнє жанрове різноманіття, механіки гри та специфіку їхнього оформлення. Зокрема, проаналізовано роль Ведучого, який створює ігровий світ, та учасників, що взаємодіють у межах запропонованого сценарію. Окрему увагу приділено зростанню популярності НРІ серед української аудиторії, адаптації закордонних ігор та створенню власних україномовних проєктів. Наукова новизна дослідження полягає у виявленні сучасних підходів до поліграфії НРІ, зокрема із залученням штучного інтелекту для генерації контенту. Визначено ключові вимоги до оформлення НРІ, що впливають на занурення гравців у гру. Практичне значення роботи полягає у розробці авторської концепції настільно-рольової гри, що поєднує сучасний графічний дизайн та унікальні механіки взаємодії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра дизайну | uk_UA |
dc.subject | настільно-рольові ігри | uk_UA |
dc.subject | поліграфія | uk_UA |
dc.subject | гейм-дизайн | uk_UA |
dc.subject | рольові механіки | uk_UA |
dc.subject | графічне оформлення | uk_UA |
dc.subject | ведучий | uk_UA |
dc.subject | жанрове різноманіття | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | ігровий світ | uk_UA |
dc.title | Поліграфія настільно-рольових ігор | uk_UA |
dc.title.alternative | наукова робота на здобуття кваліфікації магістра | uk_UA |
dc.type | Technical Report | uk_UA |