колекція Наталії Гасюк

 

Останні додані

  • Богайчук, О. С.; Гасюк, Н. В.; Сахневич, А. І. (Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2023)
    Статтю присвячено розгляду явища «безеквівалентна лексика у перекладі». В лінгвістичній науці безеквівалентна лексика є одною із найскладніших проблем, яка хвилює як лінгвістів, так і практиків та теоретиків перекладу. ...
  • Сахневич, Інна; Гасюк, Наталія; Богайчук, Ольга (Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2023)
    У статті висвітлено актуальність професійної підготовки майбутніх філологів-перекладачів в умовах сьогодення з врахуванням повномасштабного вторгнення росії в Україну, а також надання англійській мові статусу мови міжнародного ...
  • Пуш, Олександра Михайлівна; Гасюк, Наталія Владиславівна (Івано-Франківськ: Університет Короля Данила, кафедра перекладу та філології, 2022)
    Improve your grammar skills. Навчально-методичний посібник адресований викладачам, які працюють зі студентами спеціальності 035 Філологія під час проведення практичних занять з курсів « Практична граматика» та «Практика ...
  • Гасюк, Наталія Владиславівна; Сахневич, Інна Андріївна; Богайчук, Ольга Степанівна (Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", кафедра іноземної філології та бізнес-комунікацій, 2024)
    Навчально-методичний посібник розроблено для студентів спеціальності 035 «Філологія» з метою опрацювання тематичного вокабуляру практичних занять з курсу «Практика усного мовлення» і охоплює основні теми. Водночас посібник ...
  • Гасюк, Наталія Владиславівна (Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ Університету Короля Данила. - С. 122-125., 2022)
    Роман "Ім'я вітру" Патріка Ротфусса є чудовим джерелом для дослідження широкого спектру онімної лексики, представленої різними класами власних назв у відповідності до денотатів, а саме бібліонімами (назвами будь-якого ...
  • Гасюк, Н. В. (Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ Університету Короля Данила, 2021. - С. 20-25., 2021)
    Дистанційне навчання, як і традиційне, має свої переваги та недоліки. Це практично єдиний спосіб для студентів продовжувати навчання, а для викладачів працювати в обраній сфері за умов вимушеного закриття ...