Університет Короля Данила

Розвиток дитячої вокальної творчості крізь призму професійної діяльності Оксани Лісовської

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борин, Ольга Василівна
dc.contributor.author Boryn, Olha Vasylivna
dc.date.accessioned 2025-05-13T06:19:41Z
dc.date.available 2025-05-13T06:19:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Борин О. В. Розвиток дитячої вокальної творчості крізь призму професійної діяльності Оксани Лісовської. Музичне мистецтво і культура. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 33. Книга 2. С. 273–285. uk_UA
dc.identifier.issn 10.31723/2524-0447-2021-33- 2-23
dc.identifier.other УДК - 784; 78.071.4
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1262
dc.description Борин О. В. Розвиток дитячої вокальної творчості крізь призму професійної діяльності Оксани Лісовської. Музичне мистецтво і культура. Одеса:Видавничий дім«Гельветика», 2021. Вип.33. Книга 2. С. 273–285. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – висвітлити процес розвитку дитячої вокальної творчості крізь призму професійної діяльності відомої прикарпатської педагогині Оксани Лісовської, окреслити основні підходи до роботи з дітьми, розкрити багатогранність та різновекторність професії музи-канта-педагога. Методологія дослідження базується на застосуванні системного підходу, методів аналізу та синтезу, систематизації тео-ретичних даних та інтерв’ю. У роботі здійснено комплексний ана-ліз професійної діяльності Оксани Лісовської щодо розвитку дитячої вокальної творчості та досліджено роль особистості педагога в твор-чому становленні молодого покоління. Наукова новизна полягає в тому, що вперше у науковій літературі окреслено творчий внесок та педаго-гічну діяльність української співачки, композиторки, педагогині, жур-налістки, телеведучої, заслуженої працівниці культури України Оксани Лісовської щодо розвитку вокального виконавства дітей. Висновки. Вокальне виконавство дітей є неповторним багатством духовної куль-тури українського народу, джерелом розвитку і примноження сучасної музичної культури. В процесі взаємодії педагога з вихованцями у сфері музичного виконавства відбувається формування особистісних якостей дітей та розвиток соціально прийнятних навичок і вмінь. Професія педагога з вокалу являє собою нероздільну єдність педагогіки та вокаль-ного мистецтва, а також вимагає широкого комплексу загальнопеда-гогічних і спеціальних здібностей. Задля належного розвитку цих зді-бностей необхідною є активна творча діяльність, що не лише сприяє виявленню вже сформованих, а й може відкрити потенційні здібно-сті вихованця та надалі й розвинути їх. Досвід Оксани Лісовської, яка нещодавно відзначила 20-річчя своєї діяльності у зразковій вокальній студії «Ліра» при Палаці культури «Мінерал» (м. Калуш), показує, що професія музиканта-педагога уособлює не лише наявність професійної фахової підготовки, а й володіння творчим підходом у роботі з вихо-ванцями з урахуванням різновекторності творчого процесу на основі індивідуальних, вікових особливостей та музично-вокальних здібностей вихованців.Research objective of the work is to highlight the process of development of children’s vocal creativity through the prism of professional activity of the famous Carpathian pedagogue Oksana Lisovska, to outline the main approaches to working with children, to reveal the versatility and diversity of the profession of musician-teacher. The research methodology is based on the application of a systematic approach, methods of analysis and synthesis, systematization of theoretical data and interviews. A comprehensive analysis of Oksana Lisovska’s professional activity on the development of children’s vocal creativity is carried out in the work and the role of the teacher’s personality in the creative formation of the younger generation is investigated. The scientific novelty is that for the first time in the scientific literature the creative contribution and pedagogical activity of the Ukrainian singer, composer, pedagogue, journalist, TV presenter, Honored Worker of Culture of Ukraine Oksana Lisovska on the development of children’s vocal performance is outlined. Conclusions. Children’s vocal performance is a unique wealth of spiritual culture of the Ukrainian people, a source of development and multiplication of modern musical culture. In the process of interaction of the teacher with the pupils in the field of musical performance there is a formation of personal qualities of children and development of socially acceptable skills and abilities. The profession of vocal teacher is an inseparable unity of pedagogy and vocal art, and requires a wide range of general pedagogical and special abilities. For the proper development of these abilities, active creative activity is necessary, which not only contributes to the identification of already formed, but can also discover the potential abilities of the pupil and further develop them. The experience of Oksana Lisovska, who recently celebrated the 20th anniversary of her activity in the exemplary vocal studio “Lira” at the Palace of Culture “Mineral” (Kalush), shows that the profession of musician-teacher embodies not only the presence of professional training, but also the mastery of a creative approach to work with students, taking into account the diversity of the creative process based on individual, age and musical and vocal abilities of students. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject Вокальне виконавство uk_UA
dc.subject дитяча вокальна творчість uk_UA
dc.subject професійна діяльність педагога uk_UA
dc.subject педагог-музикант uk_UA
dc.subject вокальне мистецтво uk_UA
dc.subject Vocal performance uk_UA
dc.subject children’s vocal creativity uk_UA
dc.subject professional activity of a teacher uk_UA
dc.subject musician-teacher uk_UA
dc.subject vocal art uk_UA
dc.title Розвиток дитячої вокальної творчості крізь призму професійної діяльності Оксани Лісовської uk_UA
dc.title.alternative Development of children’s vocal creativity through the prism of Oksana Lisovska’s professional activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу