Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Борин, Ольга | |
dc.contributor.author | Boryn, Olha | |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T06:24:34Z | |
dc.date.available | 2025-05-13T06:24:34Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Борин О. В. Чинники формування вокального виконавства дітей у мистецтві естради. Fine Art and Culture Studies. Луцьк: Видавничий дім «Гельветика», 2022. № 5. С. 3–8. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 10.32782/facs-2022-5-1 | |
dc.identifier.other | УДК - 784; 78.06 | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1263 | |
dc.description | Борин О. В. Чинники формування вокального виконавства дітей у мистецтві естради. Fine Art and Culture Studies. Луцьк: Видавничий дім «Гельветика», 2022. № 5. С. 3–8. | uk_UA |
dc.description.abstract | Важливе місце у сучасній українській культурі займає музичне мистецтво естради. Естрада як соціокуль-турний феномен захоплює шанувальників своєю експресивністю, доступним змістом та яскравістю сценічного втілення. Метою роботи є аналіз чинників формування дитячого вокального виконавства у мистецтві естради. Методологія дослідження ґрунтується на використанні системного підходу, методів систематизації теоре-тичних даних, аналізу та синтезу. У статті здійснено комплексну характеристику чинників дитячого вокаль-ного виконавства у мистецтві естради. Наукова новизна дослідження зумовлена тим, що зважаючи на малу кількість досліджень проблематики дитячого вокального виконавства в мистецтві естради, було здійснено ана-ліз тих чинників, які безпосередньо впливають на вокальне та сценічне вираження юних артистів. Враховуючи вимоги сучасної музичної естради, розгляд дитячого вокального виконавства як сукупності вокальної складової, пластики сценічного руху, артистичності, уміння працювати зі звукопідсилюючою технікою та грамотного підбору дитячого репертуару набуває все більшої актуальності. Висновки. Означені у статті засоби сценічної виразності слід застосовувати так, щоб вони допомагали дитині створити цілісний сценічний образ. В кожному юному виконавцеві потрібно вміти розкрити артиста та підкреслити його творчу індивідуальність. Вокально-виконавський артистизм є поєднанням музично-інтелектуальних, вокально-виконавських та творчо-комуніка-тивних властивостей. Він проявляється у здатності до емоційно-вольової саморегуляції, яка забезпечує здій-снення впливу виконавця на слухачів під час концертного виступу, донесення до них художньо-образного змісту твору, що, у свою чергу, зумовлює формування цілісності творчого вираження співака. Саме це відображає одну з найголовніших особливостей естрадного виступу – спілкування артиста з глядачем. Pop music occupies an important place in modern Ukrainian culture. Pop music, as a socio-cultural phenomenon, captivates fans with its own expressiveness, accessible content and brightness of the stage embodiment. The purpose of work is the analysis of the factors of formation of children’s vocal performance in pop art. The research methodology is based on the use of a systematic approach, methods of theoretical data systematization, analysis and synthesis. The article provides a comprehensive description of the factors of children’s vocal performance in pop art. The scientific novelty of the research is due to the fact that given the small number of studies on the issue of children’s vocal performance in pop art, an analysis was made of those factors that influence the vocal and stage expression of young artists. Taking into account the requirements of modern musical variety, consideration of children’s vocal performance as a combination of the vocal component, the plasticity of stage movement, artistry, the ability to work with sound-amplifying equipment and the competent selection of children’s repertoire is becoming more and more relevant. Conclusions. The means of stage expressiveness indicated in the article should be added to help children create a complete stage image. Every young performer needs to be able to reveal the artist and emphasize his creative individuality. Vocal-performing artistry is a combination of musical-intellectual, vocal-performing and creative-communicative properties. It manifests in the ability to emotional and volitional self-regulation, which ensures the influence of the performer to the listeners during a concert performance, conveying to them the artistic and figurative content of the work, which determines the formation of the integrity of the creative expression of the singer. This is precisely what shows one of the most important features of a pop performance – communication between the artist and the audience. | uk_UA |
dc.publisher | Луцьк: Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | Дитяче вокальне виконавство | uk_UA |
dc.subject | мистецтво естради | uk_UA |
dc.subject | сценічний рух | uk_UA |
dc.subject | артистизм | uk_UA |
dc.subject | робота з мікрофоном | uk_UA |
dc.subject | сценічний костюм | uk_UA |
dc.subject | репертуар | uk_UA |
dc.subject | Children’s vocal performance | uk_UA |
dc.subject | pop art | uk_UA |
dc.subject | stage movement | uk_UA |
dc.subject | artistry | uk_UA |
dc.subject | work with a microphone | uk_UA |
dc.subject | stage costume | uk_UA |
dc.subject | repertoire | uk_UA |
dc.title | Чинники формування вокального виконавства дітей у мистецтві естради | uk_UA |
dc.title.alternative | Factors of formation of children’s vocal performance in pop art | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |