Університет Короля Данила

Перегляд колекція Ірини Попадинець за датою

Перегляд колекція Ірини Попадинець за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Popadynets, Iryna; Andrusiv, Uliana; Shtohryn, Mariana; Galtsova, Olga (Contents lists available at GrowingScience, Canada, 2020)
    This paper presents a scheme of implementation of the protocol for diagnosing stakeholders of educational space, which aims to meet the needs and interests of both contractors and the univer-sity, and makes an efficiency ...
  • Попадинець, Ірина (К.: КНЕУ, 2022)
    Розглянуто процес імплементації засад смарт-спеціалізації у Івано-Франківській області на основі ключових критеріїв моніторингу ефектів смарт-спеціалізації. The process of implementation of the principles of smart ...
  • Попадинець, І. Р. (Одеса: Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Встановлено, що комп’ютерні технології продовжують розвиватися, що дає можливість більш глибокого вивчення, аналізу і систематизації соціальних фактів, виявлення зв’язків, залежностей між соціальними явищами і процесами, ...
  • Попадинець, І. Р.; Гавадзин, Н. О.; Марків, М. М. (Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut, 2023)
    [ Метою даного дослідження є розкриття рівня ефективності бізнес-процесів організацій та швидка адаптація до змін, які відбуваються у зовнішньому середовищі.Цифровізація бізнесу складний процес, який вимагає послідовності ...
  • Попадинець, Ірина Романівна; Гавадзин, Наталія Олегівна; Марків, Марія Михайлівна; Григорська, Наталія Миронівна (К.: Вид. група "Наукові перспективи", 2023)
    Проаналізовано стан фондового ринку за останні 5 років та встановлено, що значно скоротилась кількість фондових бірж на ринку України і станом на кінець 2019 року функціонувало 10 фондових бірж, які мали ліцензію ...
  • Попадинець, Ірина Романівна (Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ ЗВО "Університет Короля Данила", 2024)
    [ Інклюзивність 2.0 у цифровій освіті є важливим аспектом сучасного освітнього процесу. Вона передбачає не лише доступність технологій для всіх учасників освітнього процесу, а й розробку навчального ...