Університет Короля Данила

Корпоративна культура підприємств готельно-ресторанної сфери на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Легенда»

Show simple item record

dc.contributor.author Артимович, Дарина Орестівна
dc.date.accessioned 2025-07-02T11:58:34Z
dc.date.available 2025-07-02T11:58:34Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Артимович Д. О. Корпоративна культура підприємств готельно-ресторанної сфери на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Легенда»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21-1 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: С. В. Гавдей. Івано-Франківськ, 2025. 52 с.: табл. 10, рис. 8; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1413
dc.description Артимович Д. О. Корпоративна культура підприємств готельно-ресторанної сфери на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Легенда»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21-1 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: С. В. Гавдей. Івано-Франківськ, 2025. 52 с.: табл. 10, рис. 8; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є аналіз існуючої корпоративної культури готельно-ресторанного комплексу «Легенда» та обґрунтування напрямів її удосконалення з метою підвищення ефективності роботи підприємства та якості обслуговування клієнтів. Об’єктом дослідження є корпоративна культура готельно-ресторанного комплексу «Легенда». Предметом дослідження є процес формування та функціонування корпоративної культури готельно-ресторанного комплексу «Легенда». В першому розділі визначені теоретичні основи корпоративної культури в готельно-ресторанній сфері. В другому розділі проведено дослідження стану корпоративної культури у готельно-ресторанному комплексі «Легенда». В третьому розділі представлені напрями удосконалення корпоративної культури у готельно-ресторанному комплексі «Легенда». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject готельно-ресторанний комплекс uk_UA
dc.subject "Легенда" uk_UA
dc.subject корпоративна культура uk_UA
dc.subject готельно-ресторанна сфера uk_UA
dc.title Корпоративна культура підприємств готельно-ресторанної сфери на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Легенда» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account