dc.contributor.author |
Артимович, Дарина Орестівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-02T11:58:34Z |
|
dc.date.available |
2025-07-02T11:58:34Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Артимович Д. О. Корпоративна культура підприємств готельно-ресторанної сфери на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Легенда»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21-1 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: С. В. Гавдей. Івано-Франківськ, 2025. 52 с.: табл. 10, рис. 8; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1413 |
|
dc.description |
Артимович Д. О. Корпоративна культура підприємств готельно-ресторанної сфери на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Легенда»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21-1 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: С. В. Гавдей. Івано-Франківськ, 2025. 52 с.: табл. 10, рис. 8; дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є аналіз існуючої корпоративної культури готельно-ресторанного комплексу «Легенда» та обґрунтування напрямів її удосконалення з метою підвищення ефективності роботи підприємства та якості обслуговування клієнтів. Об’єктом дослідження є корпоративна культура готельно-ресторанного
комплексу «Легенда». Предметом дослідження є процес формування та функціонування корпоративної культури готельно-ресторанного комплексу «Легенда». В першому розділі визначені теоретичні основи корпоративної культури в готельно-ресторанній сфері. В другому розділі проведено дослідження стану корпоративної культури у готельно-ресторанному комплексі «Легенда». В третьому розділі представлені напрями удосконалення корпоративної культури у готельно-ресторанному комплексі «Легенда». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
готельно-ресторанний комплекс |
uk_UA |
dc.subject |
"Легенда" |
uk_UA |
dc.subject |
корпоративна культура |
uk_UA |
dc.subject |
готельно-ресторанна сфера |
uk_UA |
dc.title |
Корпоративна культура підприємств готельно-ресторанної сфери на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Легенда» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |