Abstract:
Метою дослідження є проаналізувати особливості організації обслуговування в ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі «McDonald’s».
Об’єктом дослідження є процес організації обслуговування у ресторані
швидкого харчування «McDonald’s». Предметом дослідження є особливості організації обслуговування у ресторані швидкого харчування «McDonald’s» з урахуванням стандартів якості, логістики, технологічних процесів, принципів обслуговування клієнтів, впливу сучасних технологій та адаптації до регіональних особливостей. В першому розділі визначені теоретичні аспекти організації
обслуговування у мережевих ресторанах швидкого харчування. В другому розділі проведено аналіз організації обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі «McDonald’s». В третьому розділі надані рекомендації щодо вдосконалення організації обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі «McDonald’s».
Description:
Заверчук П. М. Організація обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі міжнародної мережі ресторанів «McDonald’s»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студента 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук,кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 63 с.: рис. 11, табл. 2; дод.