dc.contributor.author |
Заверчук, Петро Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-03T12:04:58Z |
|
dc.date.available |
2025-07-03T12:04:58Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Заверчук П. М. Організація обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі міжнародної мережі ресторанів «McDonald’s»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студента 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 63 с.: рис. 11, табл. 2; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1421 |
|
dc.description |
Заверчук П. М. Організація обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі міжнародної мережі ресторанів «McDonald’s»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студента 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук,кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 63 с.: рис. 11, табл. 2; дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є проаналізувати особливості організації обслуговування в ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі «McDonald’s».
Об’єктом дослідження є процес організації обслуговування у ресторані
швидкого харчування «McDonald’s». Предметом дослідження є особливості організації обслуговування у ресторані швидкого харчування «McDonald’s» з урахуванням стандартів якості, логістики, технологічних процесів, принципів обслуговування клієнтів, впливу сучасних технологій та адаптації до регіональних особливостей. В першому розділі визначені теоретичні аспекти організації
обслуговування у мережевих ресторанах швидкого харчування. В другому розділі проведено аналіз організації обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі «McDonald’s». В третьому розділі надані рекомендації щодо вдосконалення організації обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі «McDonald’s». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
«McDonald’s» |
uk_UA |
dc.subject |
ресторани швидкого харчування |
uk_UA |
dc.subject |
обслуговування |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародна мережа |
uk_UA |
dc.title |
Організація обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі міжнародної мережі ресторанів «McDonald’s» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |