Університет Короля Данила

Організація обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі міжнародної мережі ресторанів «McDonald’s»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заверчук, Петро Михайлович
dc.date.accessioned 2025-07-03T12:04:58Z
dc.date.available 2025-07-03T12:04:58Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Заверчук П. М. Організація обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі міжнародної мережі ресторанів «McDonald’s»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студента 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 63 с.: рис. 11, табл. 2; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1421
dc.description Заверчук П. М. Організація обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі міжнародної мережі ресторанів «McDonald’s»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студента 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук,кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 63 с.: рис. 11, табл. 2; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є проаналізувати особливості організації обслуговування в ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі «McDonald’s». Об’єктом дослідження є процес організації обслуговування у ресторані швидкого харчування «McDonald’s». Предметом дослідження є особливості організації обслуговування у ресторані швидкого харчування «McDonald’s» з урахуванням стандартів якості, логістики, технологічних процесів, принципів обслуговування клієнтів, впливу сучасних технологій та адаптації до регіональних особливостей. В першому розділі визначені теоретичні аспекти організації обслуговування у мережевих ресторанах швидкого харчування. В другому розділі проведено аналіз організації обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі «McDonald’s». В третьому розділі надані рекомендації щодо вдосконалення організації обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі «McDonald’s». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject «McDonald’s» uk_UA
dc.subject ресторани швидкого харчування uk_UA
dc.subject обслуговування uk_UA
dc.subject міжнародна мережа uk_UA
dc.title Організація обслуговування у ресторанах швидкого харчування міжнародної мережі на прикладі міжнародної мережі ресторанів «McDonald’s» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу