Abstract:
Метою дослідження є обґрунтувати ефективні стратегії бренд-менеджменту для підприємств ресторанного бізнесу з метою підвищення їх конкурентоспроможності та привабливості для цільової аудиторії. Об’єктом дослідження є бренд-менеджмент ресторанного бізнесу. Предметом дослідження виступають стратегічні підходи до управління брендом у ресторанному бізнесі. В першому розділі визначені теоретичні засади стратегій бренд-менеджменту в ресторанному бізнесі. В другому розділі проведено дослідження стратегій бренд-менеджменту
на підприємствах ресторанного бізнесу. В третьому розділі вказані напрями вдосконалення стратегії бренд-менеджменту в ресторанному бізнесі.
Description:
Скрип’юк У. В. Стратегія бренд-менеджменту підприємства ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21/ ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. І. Подолян. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.7, рис.17; дод.