dc.contributor.author |
Скрип'юк, Уляна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-04T05:55:15Z |
|
dc.date.available |
2025-07-04T05:55:15Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Скрип’юк У. В. Стратегія бренд-менеджменту підприємства ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21/ ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. І. Подолян. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.7, рис.17; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1424 |
|
dc.description |
Скрип’юк У. В. Стратегія бренд-менеджменту підприємства ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21/ ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. І. Подолян. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.7, рис.17; дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є обґрунтувати ефективні стратегії бренд-менеджменту для підприємств ресторанного бізнесу з метою підвищення їх конкурентоспроможності та привабливості для цільової аудиторії. Об’єктом дослідження є бренд-менеджмент ресторанного бізнесу. Предметом дослідження виступають стратегічні підходи до управління брендом у ресторанному бізнесі. В першому розділі визначені теоретичні засади стратегій бренд-менеджменту в ресторанному бізнесі. В другому розділі проведено дослідження стратегій бренд-менеджменту
на підприємствах ресторанного бізнесу. В третьому розділі вказані напрями вдосконалення стратегії бренд-менеджменту в ресторанному бізнесі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
бренд-менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
ресторанний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
управління брендами |
uk_UA |
dc.title |
Стратегія бренд-менеджменту підприємства ресторанного бізнесу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |