Університет Короля Данила

Стратегія бренд-менеджменту підприємства ресторанного бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скрип'юк, Уляна Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-07-04T05:55:15Z
dc.date.available 2025-07-04T05:55:15Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Скрип’юк У. В. Стратегія бренд-менеджменту підприємства ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21/ ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. І. Подолян. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.7, рис.17; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1424
dc.description Скрип’юк У. В. Стратегія бренд-менеджменту підприємства ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21/ ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. І. Подолян. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.7, рис.17; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є обґрунтувати ефективні стратегії бренд-менеджменту для підприємств ресторанного бізнесу з метою підвищення їх конкурентоспроможності та привабливості для цільової аудиторії. Об’єктом дослідження є бренд-менеджмент ресторанного бізнесу. Предметом дослідження виступають стратегічні підходи до управління брендом у ресторанному бізнесі. В першому розділі визначені теоретичні засади стратегій бренд-менеджменту в ресторанному бізнесі. В другому розділі проведено дослідження стратегій бренд-менеджменту на підприємствах ресторанного бізнесу. В третьому розділі вказані напрями вдосконалення стратегії бренд-менеджменту в ресторанному бізнесі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject бренд-менеджмент uk_UA
dc.subject ресторанний бізнес uk_UA
dc.subject стратегії uk_UA
dc.subject управління брендами uk_UA
dc.title Стратегія бренд-менеджменту підприємства ресторанного бізнесу uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу