dc.contributor.author |
Скірчук, Даніелла Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-04T06:13:17Z |
|
dc.date.available |
2025-07-04T06:13:17Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Скірчук Д. І. Удосконалення маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства на прикладі готелю «Під стріхою»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.3, р.1; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1425 |
|
dc.description |
Скірчук Д. І. Удосконалення маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства на прикладі готелю «Під стріхою»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.3, р.1; дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначення шляхів удосконалення маркетингової
діяльності готелю «Під стріхою». Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність готелю «Під стріхою». Предметом дослідження є удосконалення методів та інструментів маркетингової діяльності у досліджуваному закладі. В першому розділі визначені теоретичні основи маркетингової діяльності в готельно-ресторанному господарстві. В другому розділі проведено дослідження маркетингової діяльності
закладу готельно-ресторанного господарства «Під стріхою». В третьому розділі надані рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності в готельно-ресторанному господарстві «Під стріхою». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
готель "Під стріхою" |
uk_UA |
dc.subject |
готельно-ресторанне господарство |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства на прикладі готелю «Під стріхою» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |