Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є визначення шляхів удосконалення маркетингової
діяльності готелю «Під стріхою». Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність готелю «Під стріхою». Предметом дослідження є удосконалення методів та інструментів маркетингової діяльності у досліджуваному закладі. В першому розділі визначені теоретичні основи маркетингової діяльності в готельно-ресторанному господарстві. В другому розділі проведено дослідження маркетингової діяльності
закладу готельно-ресторанного господарства «Під стріхою». В третьому розділі надані рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності в готельно-ресторанному господарстві «Під стріхою».
Суть розробки, основні результати:
Скірчук Д. І. Удосконалення маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства на прикладі готелю «Під стріхою»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.3, р.1; дод.