Університет Короля Данила

Удосконалення маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства на прикладі готелю «Під стріхою»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скірчук, Даніелла Ігорівна
dc.date.accessioned 2025-07-04T06:13:17Z
dc.date.available 2025-07-04T06:13:17Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Скірчук Д. І. Удосконалення маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства на прикладі готелю «Під стріхою»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.3, р.1; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1425
dc.description Скірчук Д. І. Удосконалення маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства на прикладі готелю «Під стріхою»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: П. А. Горішевський. Івано-Франківськ, 2025. 53 с.: табл.3, р.1; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення шляхів удосконалення маркетингової діяльності готелю «Під стріхою». Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність готелю «Під стріхою». Предметом дослідження є удосконалення методів та інструментів маркетингової діяльності у досліджуваному закладі. В першому розділі визначені теоретичні основи маркетингової діяльності в готельно-ресторанному господарстві. В другому розділі проведено дослідження маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства «Під стріхою». В третьому розділі надані рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності в готельно-ресторанному господарстві «Під стріхою». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject готель "Під стріхою" uk_UA
dc.subject готельно-ресторанне господарство uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності закладу готельно-ресторанного господарства на прикладі готелю «Під стріхою» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу