Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є визначити ключові особливості організації обслуговування в мережі кав’ярень «Street Coffee» та розробити рекомендації для вдосконалення її сервісної моделі. Об’єктом дослідження є процес обслуговування у кав’ярнях мережі «Street Coffee». Предметом дослідження є особливості сервісної моделі кав’ярень «Street Coffee». В першому розділі визначені теоретико-методологічні аспекти організації обслуговування у мережах кав’ярень. В другому розділі проведено аналіз організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee». В третьому розділі надані шляхи підвищення ефективності організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee».
Суть розробки, основні результати:
Товт Я. Я. Особливості організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 68 с.: табл. 14, рис.9; дод.