dc.contributor.author |
Товт, Ярослава Ярославівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-04T06:29:43Z |
|
dc.date.available |
2025-07-04T06:29:43Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Товт Я. Я. Особливості організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 68 с.: табл. 14, рис.9; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1426 |
|
dc.description |
Товт Я. Я. Особливості організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 68 с.: табл. 14, рис.9; дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначити ключові особливості організації обслуговування в мережі кав’ярень «Street Coffee» та розробити рекомендації для вдосконалення її сервісної моделі. Об’єктом дослідження є процес обслуговування у кав’ярнях мережі «Street Coffee». Предметом дослідження є особливості сервісної моделі кав’ярень «Street Coffee». В першому розділі визначені теоретико-методологічні аспекти організації обслуговування у мережах кав’ярень. В другому розділі проведено аналіз організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee». В третьому розділі надані шляхи підвищення ефективності організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
кав'ярня |
uk_UA |
dc.subject |
українська мережа |
uk_UA |
dc.subject |
мережа кав'ярень «Street Coffee» |
uk_UA |
dc.subject |
сервісна модель |
uk_UA |
dc.title |
Особливості організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |