Університет Короля Данила

Особливості організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товт, Ярослава Ярославівна
dc.date.accessioned 2025-07-04T06:29:43Z
dc.date.available 2025-07-04T06:29:43Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Товт Я. Я. Особливості організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 68 с.: табл. 14, рис.9; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1426
dc.description Товт Я. Я. Особливості організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 68 с.: табл. 14, рис.9; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є визначити ключові особливості організації обслуговування в мережі кав’ярень «Street Coffee» та розробити рекомендації для вдосконалення її сервісної моделі. Об’єктом дослідження є процес обслуговування у кав’ярнях мережі «Street Coffee». Предметом дослідження є особливості сервісної моделі кав’ярень «Street Coffee». В першому розділі визначені теоретико-методологічні аспекти організації обслуговування у мережах кав’ярень. В другому розділі проведено аналіз організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee». В третьому розділі надані шляхи підвищення ефективності організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject кав'ярня uk_UA
dc.subject українська мережа uk_UA
dc.subject мережа кав'ярень «Street Coffee» uk_UA
dc.subject сервісна модель uk_UA
dc.title Особливості організації обслуговування в українській мережі кав’ярень «Street Coffee» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу