dc.contributor.author |
Човган, Вікторія Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-04T08:32:14Z |
|
dc.date.available |
2025-07-04T08:32:14Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Човган В. Р. Особливості організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 50 с.: табл.4, рис.9; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1430 |
|
dc.description |
Човган В. Р. Особливості організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 50 с.: табл.4, рис.9; дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є вивчення організації надання основних послуг у мережі піцерій «Pronto Pizza» та визначення їх ефективності з точки зору задоволення клієнтів та досягнення бізнес-цілей закладу. Об’єктом дослідження є українська мережа піцерій «Pronto Pizza». Предметом дослідження є конкретні аспекти, що стосуються організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza».
В першому розділі визначені теоретичні та методологічні основи організації обслуговування в українських мережевих піцеріях. В другому розділі проведено дослідження організації обслуговування в українській мережевій піцерії «Pronto Pizza», м. Івано-Франківськ. В третьому розділі розглянуті методи підвищення ефективності організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
«Pronto Pizza» |
uk_UA |
dc.subject |
українська мережа |
uk_UA |
dc.subject |
піцерії |
uk_UA |
dc.title |
Особливості організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |