Університет Короля Данила

Особливості організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Човган, Вікторія Романівна
dc.date.accessioned 2025-07-04T08:32:14Z
dc.date.available 2025-07-04T08:32:14Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Човган В. Р. Особливості організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 50 с.: табл.4, рис.9; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1430
dc.description Човган В. Р. Особливості організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: О. Г. Мальована. Івано-Франківськ, 2025. 50 с.: табл.4, рис.9; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є вивчення організації надання основних послуг у мережі піцерій «Pronto Pizza» та визначення їх ефективності з точки зору задоволення клієнтів та досягнення бізнес-цілей закладу. Об’єктом дослідження є українська мережа піцерій «Pronto Pizza». Предметом дослідження є конкретні аспекти, що стосуються організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza». В першому розділі визначені теоретичні та методологічні основи організації обслуговування в українських мережевих піцеріях. В другому розділі проведено дослідження організації обслуговування в українській мережевій піцерії «Pronto Pizza», м. Івано-Франківськ. В третьому розділі розглянуті методи підвищення ефективності організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject «Pronto Pizza» uk_UA
dc.subject українська мережа uk_UA
dc.subject піцерії uk_UA
dc.title Особливості організації обслуговування в українській мережі піцерій «Pronto Pizza» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу