dc.contributor.author |
Юрчишин, Інеса Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-04T08:46:39Z |
|
dc.date.available |
2025-07-04T08:46:39Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Юрчишин І. В. Організація обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: С. В. Гавдей. Івано-Франківськ, 2025. 65 с.: рис.20, табл.3; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1431 |
|
dc.description |
Юрчишин І. В. Організація обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: С. В. Гавдей. Івано-Франківськ, 2025. 65 с.: рис.20, табл.3; дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є дослідження особливостей організації обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno» з метою виявлення ефективних практик, рівня задоволеності клієнтів та визначення напрямів удосконалення сервісу відповідно до сучасних стандартів ресторанного господарства. Об’єктом дослідження є організація обслуговування мережі ресторанів «Fayno» у сфері ресторанного господарства. Предметом дослідження є процеси та особливості організації обслуговування в мережі ресторанів «Fayno», зокрема форми, методи та стандарти надання послуг гостям. В першому розділі визначені теоретичні основи організації обслуговування в ресторанному бізнесі. В другому розділі проведено аналіз діяльності мережі ресторанів «Fayno». В третьому розділі надані шляхи вдосконалення організації обслуговування в мережі ресторанів «Fayno». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
мережа ресторанів |
uk_UA |
dc.subject |
«Fayno» |
uk_UA |
dc.subject |
обслуговування |
uk_UA |
dc.title |
Організація обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |