Університет Короля Данила

Організація обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юрчишин, Інеса Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-07-04T08:46:39Z
dc.date.available 2025-07-04T08:46:39Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Юрчишин І. В. Організація обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: С. В. Гавдей. Івано-Франківськ, 2025. 65 с.: рис.20, табл.3; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1431
dc.description Юрчишин І. В. Організація обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа студентки 4 курсу, групи ГРСз-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: С. В. Гавдей. Івано-Франківськ, 2025. 65 с.: рис.20, табл.3; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є дослідження особливостей організації обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno» з метою виявлення ефективних практик, рівня задоволеності клієнтів та визначення напрямів удосконалення сервісу відповідно до сучасних стандартів ресторанного господарства. Об’єктом дослідження є організація обслуговування мережі ресторанів «Fayno» у сфері ресторанного господарства. Предметом дослідження є процеси та особливості організації обслуговування в мережі ресторанів «Fayno», зокрема форми, методи та стандарти надання послуг гостям. В першому розділі визначені теоретичні основи організації обслуговування в ресторанному бізнесі. В другому розділі проведено аналіз діяльності мережі ресторанів «Fayno». В третьому розділі надані шляхи вдосконалення організації обслуговування в мережі ресторанів «Fayno». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject мережа ресторанів uk_UA
dc.subject «Fayno» uk_UA
dc.subject обслуговування uk_UA
dc.title Організація обслуговування в українській мережі ресторанів «Fayno» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу