Abstract:
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності
туристичного підприємства «Coral Travel» в сучасних умовах розвитку
туристичного ринку. Об’єктом дослідження є процес здійснення рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства в сучасних умовах розвитку
туристичного ринку. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти організації рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства «Coral Travel» та шляхи її вдосконалення. В першому розділі визначені теоретичні основи рекламно-інформаційної діяльності в туристичному бізнесі.
В другому розділі проведено аналіз рекламно-інформаційної діяльності
туристичного підприємства «Coral Travel». В третьому розділі представлені шляхи вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства «Coral Travel».
Description:
Головецький Р. І. Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства «Coral Travel»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм студента 4 курсу, групи Тс-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2025. 61 с.: рис.1; дод.