Університет Короля Данила

Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства «Coral Travel»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головецький, Руслан Іванович
dc.date.accessioned 2025-07-11T10:38:32Z
dc.date.available 2025-07-11T10:38:32Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Головецький Р. І. Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства «Coral Travel»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм студента 4 курсу, групи Тс-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2025. 61 с.: рис.1; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1436
dc.description Головецький Р. І. Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства «Coral Travel»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм студента 4 курсу, групи Тс-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2025. 61 с.: рис.1; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства «Coral Travel» в сучасних умовах розвитку туристичного ринку. Об’єктом дослідження є процес здійснення рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства в сучасних умовах розвитку туристичного ринку. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти організації рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства «Coral Travel» та шляхи її вдосконалення. В першому розділі визначені теоретичні основи рекламно-інформаційної діяльності в туристичному бізнесі. В другому розділі проведено аналіз рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства «Coral Travel». В третьому розділі представлені шляхи вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності туристичного підприємства «Coral Travel». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject рекламно-інформаційна діяльність uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.subject туристична компанія «Coral Travel» uk_UA
dc.title Рекламно-інформаційна діяльність туристичного підприємства «Coral Travel» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу