dc.contributor.author |
Гуменюк, Олександр Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-11T10:50:27Z |
|
dc.date.available |
2025-07-11T10:50:27Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Гуменюк О. І. Технологія туристичного обслуговування на прикладі туристичної фірми «Аккорд тур»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм студента 4 курсу, групи Тс-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2025. 54 с.: рис.1, табл. 7; дод. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1437 |
|
dc.description |
Гуменюк О. І. Технологія туристичного обслуговування на прикладі туристичної фірми «Аккорд тур»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм студента 4 курсу, групи Тс-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2025. 54 с.: рис.1, табл. 7; дод. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є дослідження сучасних підходів та технологій туристичного обслуговування, проаналізувати організаційні та інформаційні процеси, що забезпечують формування туристичного продукту. Об’єктом дослідження є технологія туристичного обслуговування в туристичній компанії «Аккорд тур».
Предметом дослідження є процеси туристичного обслуговування як комплекс організаційних, технологічних та інформаційних заходів, спрямованих на створення, просування та реалізацію туристичного продукту компанії «Аккорд тур». В першому розділі визначені теоретичні основи технології туристичного
обслуговування. В другому розділі проведено аналіз технології туристичного
обслуговування у фірмі «Аккорд тур». В третьому розділі надані рекомендації та шляхи вдосконалення технології туристичного обслуговування в фірмі «Аккорд тур». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи |
uk_UA |
dc.subject |
туристичне обслуговування |
uk_UA |
dc.subject |
туристична компанія «Аккорд тур» |
uk_UA |
dc.subject |
вдосконалення технологій |
uk_UA |
dc.title |
Технологія туристичного обслуговування на прикладі туристичної фірми «Аккорд тур» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Technical Report |
uk_UA |