Університет Короля Данила

Технологія туристичного обслуговування на прикладі туристичної фірми «Аккорд тур»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуменюк, Олександр Ігорович
dc.date.accessioned 2025-07-11T10:50:27Z
dc.date.available 2025-07-11T10:50:27Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Гуменюк О. І. Технологія туристичного обслуговування на прикладі туристичної фірми «Аккорд тур»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм студента 4 курсу, групи Тс-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2025. 54 с.: рис.1, табл. 7; дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1437
dc.description Гуменюк О. І. Технологія туристичного обслуговування на прикладі туристичної фірми «Аккорд тур»: кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» спеціальності 242 Туризм студента 4 курсу, групи Тс-21 / ЗВО «Університет Короля Данила», факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи; керівник роботи: М. М. Депутат. Івано-Франківськ, 2025. 54 с.: рис.1, табл. 7; дод. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є дослідження сучасних підходів та технологій туристичного обслуговування, проаналізувати організаційні та інформаційні процеси, що забезпечують формування туристичного продукту. Об’єктом дослідження є технологія туристичного обслуговування в туристичній компанії «Аккорд тур». Предметом дослідження є процеси туристичного обслуговування як комплекс організаційних, технологічних та інформаційних заходів, спрямованих на створення, просування та реалізацію туристичного продукту компанії «Аккорд тур». В першому розділі визначені теоретичні основи технології туристичного обслуговування. В другому розділі проведено аналіз технології туристичного обслуговування у фірмі «Аккорд тур». В третьому розділі надані рекомендації та шляхи вдосконалення технології туристичного обслуговування в фірмі «Аккорд тур». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Івано-Франківськ: ЗВО "Університет Короля Данила", факультет суспільних і прикладних наук, кафедра туризму та готельно-ресторанної справи uk_UA
dc.subject туристичне обслуговування uk_UA
dc.subject туристична компанія «Аккорд тур» uk_UA
dc.subject вдосконалення технологій uk_UA
dc.title Технологія туристичного обслуговування на прикладі туристичної фірми «Аккорд тур» uk_UA
dc.title.alternative кваліфікаційна робота для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти uk_UA
dc.type Technical Report uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу