Університет Короля Данила

Персоналізоване навчання через інтеграцію технологій в освіту: практика усної та писемної комунікації в англійській мові

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куцела, Марія Михайлівна
dc.contributor.author Вірстюк, Ольга Дмитрівна
dc.date.accessioned 2025-07-28T11:31:08Z
dc.date.available 2025-07-28T11:31:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation 3. Куцела М. М., Вірстюк О. Д. Персоналізоване навчання через інтеграцію технологій в освіту: практика усної та писемної комунікації в англійській мові=Personalized learning through technology integration in education: practice of oral and written communication in English // Наукові записки. Серія: Філологічні науки, 2024. Випуск 4(211). С. 63-68. uk_UA
dc.identifier.issn https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-211-9
dc.identifier.other УДК 378.147.091.31-059.1:[811.111+316.776]
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1484
dc.description Куцела М. М., Вірстюк О. Д. Персоналізоване навчання через інтеграцію технологій в освіту: практика усної та писемної комунікації в англійській мові=Personalized learning through technology integration in education: practice of oral and written communication in English // Наукові записки. Серія: Філологічні науки, 2024. Випуск 4(211). С. 63-68. uk_UA
dc.description.abstract У сучасному освітньому середовищі зростає потреба в адаптації навчальних підходів до індивідуальних потреб студентів, особливо в контексті вивчення іноземних мов. Персоналізоване навчання, як концепція, стає все більш популярним у новітній педагогічній практиці, оскільки воно дозволяє враховувати унікальні характеристики та особливості кожного студента. Одним із важливих аспектів цього підходу є інтеграція технологій, що відкриває нові можливості для налаштування навчального процесу відповідно до особистих інтересів та навчальних стилів студентів. У статті досліджуються новітні підходи до впровадження персоналізованого навчання в контексті викладання англійської мови. Основна увага приділяється інтеграції сучасних технологій, які сприяють адаптації навчального процесу до потреб та інтересів студентів. З метою дослідження були проведені опитування серед студентів та викладачів, що дозволило виявити існуючі виклики та можливості, пов'язані з інноваційними освітніми методами. Результати дослідження показали, що персоналізоване навчання не лише підвищує мотивацію студентів, а й сприяє розвитку їхніх комунікаційних навичок. Також персоналізоване навчання може значно підвищити ефективність навчального процесу, зокрема у вивченні англійської мови. У статті представлені конкретні стратегії, які можуть бути використані для покращення процесу навчання, зокрема адаптивний контент і інтерактивні платформи. Ми дійшли висновку, що персоналізоване навчання через інтеграцію технологій в освіту має великий потенціал для покращення якості навчання англійської мови, що відкриває нові горизонти та можливості для студентів у їхньому навчанні та особистісному розвитку. Висновки даного дослідження мають практичне значення для викладачів та вчителів англійської мови, а також для розробників освітніх програм. In the modern educational environment, there is a growing need to adapt educational approaches to students' individual needs, especially in the context of learning foreign languages. Personalized learning, as a concept, is becoming increasingly popular in modern pedagogical practice, as it allows taking into account each student's unique characteristics and peculiarities. One of the important aspects of this approach is the integration of technology, which opens up new opportunities for customizing the learning process according to the personal interests and learning styles of students. The article explores the latest approaches to implementing personalized learning in the context of English language teaching. The primary focus is on integrating modern technologies that facilitate adapting the learning process to students' needs and interests. To conduct the research, surveys were carried out among students and instructors, revealing existing challenges and opportunities related to innovative educational methods. The findings indicate that personalized learning enhances student motivation and promotes the development of their communication skills. Also, customized training can significantly increase the effectiveness of the educational process, in particular, in learning English. The article presents specific strategies that can be employed to improve the learning process, including adaptive content and interactive platforms. We concluded that personalized learning through integrating technology in education has great potential to improve the quality of English language learning, opening up new opportunities for students in their learning and personal development. The conclusions drawn from the research hold practical significance for English language teachers and educational program developers. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Одеса: Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject персоналізоване навчання uk_UA
dc.subject інтеграція технологій uk_UA
dc.subject викладання англійської мови uk_UA
dc.subject інноваційні освітні методи uk_UA
dc.subject адаптивний контент uk_UA
dc.subject мотивація студентів uk_UA
dc.subject комунікаційні навички uk_UA
dc.subject personalized learning uk_UA
dc.subject technology integration uk_UA
dc.subject English language teaching uk_UA
dc.subject innovative educational methods uk_UA
dc.subject adaptive content uk_UA
dc.subject student motivation uk_UA
dc.subject communication skills uk_UA
dc.title Персоналізоване навчання через інтеграцію технологій в освіту: практика усної та писемної комунікації в англійській мові uk_UA
dc.title.alternative Personalized learning through technology integration in education: practice of oral and written communication in English uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу