Короткий опис(реферат):
Сторітелінг як навчальний метод є важливим соціальним явищем у контексті
ефективної комунікації і кращого засвоєння матеріалу. Шляхом створення
інтерактивного академічного середовища та застосування комунікативного підходу до викладання англійської мови викладач спонукає студентів до нетрадиційної форми навчання, легкого опанування її структурних і фонетичних особливостей, сприяє запам’ятовуванню граматичних явищ і лексичних одиниць, а також створює ефективні передумови для комунікативної лінгвістики й творчості. Якщо техніка сторітелінгу використовується належним чином, вона стає помічною практикою у поясненні навчального матеріалу, простих і складних програм, різних предметів і комплексних дисциплін. Сторітелінг допомагає розширити академічні горизонти, моделює мовну компетенцію, стимулює обізнаність з прикладними реаліями, позитивно впливає на навчальний емоційний біхевіоризм.
Суть розробки, основні результати:
Маршал Т. О. Сторітелінг як новітня практика в методиці викладання англійської мови // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку науки та освіти: збірник тез доповідей ІІІ міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-26 квітня 2025 року). Полтава: Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. С. 510-512.