Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Максимів, Галина | |
dc.contributor.author | Микитюк, Артем | |
dc.date.accessioned | 2025-07-29T11:42:03Z | |
dc.date.available | 2025-07-29T11:42:03Z | |
dc.date.issued | 2024-11-13 | |
dc.identifier.citation | Максимів Г., Микитюк А. Сучасні та ефективні методи вивчення англійської мови // Філологічні дискусії та перекладознавчий дискурс: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 13 листопада 2024 р.). Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ ЗВО «Університет Короля Данила», 2024. С.178-180. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1494 | |
dc.description | Максимів Г., Микитюк А. Сучасні та ефективні методи вивчення англійської мови // Філологічні дискусії та перекладознавчий дискурс: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 13 листопада 2024 р.). Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ ЗВО «Університет Короля Данила», 2024. С. 178-180. | uk_UA |
dc.description.abstract | Існує багато методів вивчення англійської мови, тому кожна людина може обрати собі метод, який є найдоцільніший та найефективніший. До дієвих методів вивчення англійської мови можна віднести метод вивчення мови, побудований на імітації природного вивчення до навчання, який стає популярнішим серед дорослих, які прагнуть оволодіти іноземною мовою. На відміну від традиційних методів, які зосереджені на вивченні граматики та заучуванні, він базується на постійному зануренні в мовне середовище, навчанні через контекст, наслідуванні, ігровому підході і відсутності акценту на теорії на початкових етапах.На основі ефективного вивчення англійської мови можна зробити висновки, що найкращим методом навчання є занурення у мовне середовище, яке допомагає учню почуватися комфортно і творчо спрямовувати свій потенціал під час вивчення іноземної мови. Важливою умовою навчання є також психологіна підтримка учня, адаптація завдань та методів навчання до психологічного мікроклімату класу. Лише вчитель може підібрати метод навчання, який він вважає доцільним з точки зору урахування потреб аудиторії та здібностей учнів до засвоєння матеріалу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківськ: Редакційно-видавничий відділ ЗВО «Університет Короля Данила» | uk_UA |
dc.subject | вивчення англійської мови | uk_UA |
dc.subject | сучасні методи | uk_UA |
dc.subject | занурення у мовне середовище | uk_UA |
dc.subject | мовні платформи | uk_UA |
dc.subject | проєктно-орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.title | Сучасні та ефективні методи вивчення англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | [тези виступу] | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |