Короткий опис(реферат):
У статті розглядаються основні напрямки професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи і туристичної сфери в межах вивчення німецької мови як другої іноземної та проаналізовано педагогічні умови її вивчення у процесі викладання в ЗВО. Зазначено результати опрацювання педагогічної, психологічної та лінгвістичної літератури з теми, враховано різні методологічні погляди, а
також обґрунтовано тему дослідження і шляхи досягнення поставлених завдань. У статті визначено цілі формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності як другої іноземної мови після англійської. Стаття висвітлює залежність рівня володіння студентами німецькомовною компетентністю в
усіх видах мовленнєвої діяльності від формування вмінь іншомовної комунікації, відтак наголошуючи на доцільності вибору принципу взаємопов’язаного навчання німецькою та англійською мовами. У дослідженні зазначено, що передумовою успішного формування професійно орієнтованої комунікативної компетентності німецькою мовою як другої іноземної є реалізація цілей навчання, що відповідають змісту й меті навчання майбутніх фахівців у галузі готельно-ресторанного сервісу і менеджерів туризму у вищому навчальному закладі.
Суть розробки, основні результати:
Медейчук О.М., Сахневич І.А.. Формування професійно орієнтованої компетентності у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи і туристичної сфери німецькою мовою. Соціально-гуманітарний вісник. Збір. наук. праць. Вип. 47, 2024. С. 44–51.