Університет Короля Данила

Інтеграція культурного аспекту у процес викладання та вивчення мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куцела, Марія
dc.contributor.author Вірстюк, Ольга
dc.contributor.author Kutsela, Maria
dc.contributor.author Virstiuk, Olha
dc.date.accessioned 2025-08-28T12:19:03Z
dc.date.available 2025-08-28T12:19:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Куцела М. М., Вірстюк О. Д. Інтеграція культурного аспекту у процес викладання та вивчення мови. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія. 2024. № 3 (13). С. 53-59. uk_UA
dc.identifier.issn https://doi.org/10.32689/maup. philol.2024.3.8
dc.identifier.other УДК [378. 147: 811]: 130.2
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1520
dc.description Куцела М. М., Вірстюк О. Д. Інтеграція культурного аспекту у процес викладання та вивчення мови. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Філологія. 2024. № 3 (13). С. 53-59. uk_UA
dc.description.abstract асній освітній практиці. Глобалізація та взаємодія між культурами підкреслюють необхідність не лише оволодіння мовними знаннями, але й розуміння культурних контекстів, у яких ці знання застосовують- ся. Мета цієї роботи полягає у всебічному дослідженні питання інтеграції культури у процес викладан- ня та вивчення іноземної мови. Сучасний комунікативний підхід до навчання мов визначає, що культура є невід’ємною складовою мови, і без її вивчення навчальний процес буде неточним і неповним. Це обґрунтовує необхідність включення культурних аспектів у викладання мови для забезпечення повноцінного оволодіння нею. Враховуючи ці положення, ми вирішили провести детальний огляд літератури та досліджень, щоб розробити рекомендації з цієї теми. Методологія дослідження базується на аналізі попередніх емпіричних досліджень та наукових робіт, які вивчають інтеграцію культурних аспектів у процес викладання та вивчення мови. Особлива увага при- діляється думкам та досвіду як викладачів, так і учнів, а також практиці на заняттях. Ми досліджуємо сприйняття, очікування й оцінювання ефекту від включення культурних аспектів у процес навчання мови, розкриваючи загальні тенденції цього процесу. Наукова новизна роботи полягає в розробці авторської системи результатів навчання культури. Ця сис- тема є своєрідним орієнтиром для викладачів, які прагнуть інтегрувати культурні елементи у свої уроки. Вона може бути корисною при формулюванні педагогічних цілей та оцінюванні того, наскільки учні засвоюють культурний компонент під час вивчення мови. У висновках роботи підкреслюється важливість інтеграції культури в процес навчання мови. Автори також пропонують рекомендації для викладачів, що допоможуть оцінити вплив вивчення культури на результати учнів The integration of cultural aspects into the process of teaching foreign languages is gaining increasing significance in modern educational practices. Globalization and intercultural interaction emphasize the need not only for mastering linguistic knowledge but also for understanding the cultural contexts in which this knowledge is applied. The purpose of this work is to conduct a comprehensive study on the integration of culture into the process of teaching and learning foreign languages. The modern communicative approach to language teaching asserts that culture is an integral part of language, and without its study, the educational process will be inaccurate and incomplete. This justifies the need to include cultural aspects in language teaching to ensure thorough language acquisition. Considering these principles, we decided to conduct a detailed review of literature and research to develop recommendations on this topic. The research methodology is based on the analysis of previous empirical studies and scholarly works that explore the integration of cultural aspects into the process of teaching and learning languages. Special attention is given to the opinions and experiences of both teachers and students, as well as classroom practices. We examine perceptions, expectations, and assessments of the effect of including cultural aspects in the language learning process, revealing general trends in this process. The scientific novelty of the work lies in the development of an original system of cultural learning outcomes. This system serves as a kind of guide for teachers who seek to integrate cultural elements into their lessons. It can be useful in formulating educational objectives and assessing how well students acquire the cultural component during language learning. The conclusions of the work emphasize the importance of integrating culture into the language learning process. The authors also offer recommendations for teachers to help assess the impact of cultural learning on student outcomes uk_UA
dc.publisher Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП) uk_UA
dc.subject комунікативний підхід uk_UA
dc.subject вивчення мови uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject емпіричні дослідження uk_UA
dc.subject сприйняття uk_UA
dc.subject культурні аспекти uk_UA
dc.subject communicative approach uk_UA
dc.subject language learning uk_UA
dc.subject integration uk_UA
dc.subject empirical research uk_UA
dc.subject perception uk_UA
dc.subject cultural aspects uk_UA
dc.title Інтеграція культурного аспекту у процес викладання та вивчення мови uk_UA
dc.title.alternative Integration of the cultural aspect into the language teaching and learning process uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу