Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гілязова, Наталія Михайлівна | |
dc.contributor.author | Hiliazova, Nataliia | |
dc.date.accessioned | 2025-09-01T05:42:28Z | |
dc.date.available | 2025-09-01T05:42:28Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гілязова Н.М. Природні форми в об’єктах графічного дизайну: методи створення. Український мистецтвознавчий дискурс. Національний авіаційний університет. Видавничий дім «Гельветика», 2024. № 6. С. 35-40. | uk_UA |
dc.identifier.issn | https://doi.org/10.32782/uad.20 24.6.4 | |
dc.identifier.other | УДК 7.05:766 | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1530 | |
dc.description | Гілязова Н.М. Природні форми в об’єктах графічного дизайну: методи створення. Український мистецтвознавчий дискурс. Національний авіаційний університет. Видавничий дім «Гельветика», 2024. № 6. С. 35-40. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою статті є дослідження природних форм у вітчизняних об’єктах графічного дизайну з наміром виявлення та аналізу методів їх створення. У статті розглянуто основні прийоми стилізації, композиційні вирішення та охарактеризовано колористичні особливості створення об’єктів дизайну. У статті виявлено, що в дизайні об’єктів українського графічного дизайну (логотипи, товарні знаки, етикетки, упакування) поширено застосування природних форм, які створені за допомогою різноманітних підходів у стилізації, колористиці та композиції. Використання природних мотивів сприяє досягненню балансу між художньою виразністю та функціональністю. Це підсилює емоційний зв’язок із глядачем і забезпечує інтеграцію природних принципів у сучасний дизайн. За результатами дослідження проведено комплексний аналіз природних форм в об’єктах графічного дизайну. Виділено характерні особливості використання стилізації, кольорових та композиційних рішень для передачі природності та органічності форм. Зокрема, підкреслено роль стилізації як інструмента зміни природних елементів у художньо виразні та функціональні зразки. Кольорові рішення розглядаються як засіб створення гармонійного візуального сприйняття, що викликає асоціації з природним середовищем. Узагальнено методи адаптації природних елементів для розробки естетично гармонійних об’єктів дизайну. Особливості застосування природних форм в дизайн-об’єктах та їх створення, які виявлені під час дослідження, можуть стати в пригоді практикуючим дизайнерам у проєктуванні більш адаптивних, екологічних та емоційно привабливих продуктів графічного дизайну.The purpose of the article is to study natural forms in domestic graphic design objects with the intention of identifying and analyzing the methods of their creation. The article discusses the main stylization techniques, compositional solutions and characterizes the coloristic features of creating design objects. The article reveals that in the design of Ukrainian graphic design objects (logos, trademarks, labels, packaging), the use of natural forms created with the help of various approaches to stylization, coloring and composition is widespread. The use of natural motifs helps to achieve a balance between artistic expression and functionality. This enhances the emotional connection with the viewer and ensures the integration of natural principles into modern design. Based on the results of the study, a comprehensive analysis of natural forms in graphic design objects is carried out. The characteristic features of the use of stylization, color and compositional solutions to convey the naturalness and organicity of forms are highlighted. In particular, the role of stylization as a tool for changing natural elements into artistically expressive and functional designs is emphasized. Color solutions are considered as a means of creating a harmonious visual perception that evokes associations with the natural environment. The methods of adaptation of natural elements for the development of aesthetically harmonious design objects are generalized. The peculiarities of using natural forms in design objects and their creation, which were revealed during the study, can be useful for practicing designers in designing more adaptive, environmentally friendly, and emotionally appealing graphic design products | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | Природні форми | uk_UA |
dc.subject | стилізація | uk_UA |
dc.subject | колористика | uk_UA |
dc.subject | композиція | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | об’єкти графічного дизайну | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | підхід | uk_UA |
dc.subject | Natural forms | uk_UA |
dc.subject | stylization | uk_UA |
dc.subject | coloring | uk_UA |
dc.subject | composition | uk_UA |
dc.subject | design | uk_UA |
dc.subject | graphic design objects | uk_UA |
dc.subject | methods | uk_UA |
dc.subject | approach | uk_UA |
dc.title | Природні форми в об’єктах графічного дизайну: методи створення | uk_UA |
dc.title.alternative | Natural forms in graphic design objects: methods of creation | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |