Короткий опис(реферат):
У статті розглядаються основні напрямки професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-
ресторанної справи і туристичної сфери в межах вивчення німецької мови як другої іноземної та
проаналізовано педагогічні умови її вивчення у процесі викладання в ЗВО. Зазначено результати опрацювання
педагогічної, психологічної та лінгвістичної літератури з теми, враховано різні методологічні погляди, а
також обґрунтовано тему дослідження і шляхи досягнення поставлених завдань. У статті визначено цілі
формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності як другої іноземної мови після англійської. Стаття висвітлює залежність рівня володіння студентами німецькомовною компетентністю в
усіх видах мовленнєвої діяльності від формування вмінь іншомовної комунікації, відтак наголошуючи на
доцільності вибору принципу взаємопов’язаного навчання німецькою та англійською мовами. У дослідженні
зазначено, що передумовою успішного формування професійно орієнтованої комунікативної
компетентності німецькою мовою як другої іноземної є реалізація цілей навчання, що відповідають змісту й
меті навчання майбутніх фахівців у галузі готельно-ресторанного сервісу і менеджерів туризму у вищому
навчальному закладі. Ключові слова: німецька мова як друга іноземна, німецькомовна компетентність,
фахівці у галузі готельно-ресторанного сервісу, професійно орієнтована компетентність, взаємопов’язане
навчання німецькою та англійською мовами.
Суть розробки, основні результати:
Медейчук О.М., Сахневич І.А.. Формування професійно орієнтованої компетентності у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи і туристичної сфери німецькою мовою. Соціально-гуманітарний вісник. Збір. наук. праць. Вип. 47, 2024. С. 44–51.