Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Серман, Леся | |
dc.contributor.author | Сулейманова, Інна | |
dc.contributor.author | Медейчук, Олександра | |
dc.contributor.author | Серман, Тарас | |
dc.date.accessioned | 2025-09-03T08:43:46Z | |
dc.date.available | 2025-09-03T08:43:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Серман Л.В., Сулейманова І.Є., Медейчук О.М., Серман Т.В.. Інтеграція ЧАТ-БОТУ GPT в процес вивчення англійської мови. Науково-практичний журнал «Наука і освіта». №1, 2024. С. 32–39. | uk_UA |
dc.identifier.issn | DOI 10.24195/2414-4665-2024-1-6 | |
dc.identifier.other | УДК 37.016:811.111’243;004.8:004.773.6 | |
dc.identifier.uri | http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1539 | |
dc.description | Серман Л.В., Сулейманова І.Є., Медейчук О.М., Серман Т.В.. Інтеграція ЧАТ-БОТУ GPT в процес вивчення англійської мови. Науково-практичний журнал «Наука і освіта». №1, 2024. С. 32–39. | uk_UA |
dc.description.abstract | икористання чат-боту GPT: переваги, недоліки та необхідність збалансованого підходу. Обумовлено необхідність уважного аналізу перед впровадженням чат-боту GPT у навчальних закладах та постійного навчання для забезпечення його ефективного використання. Окреслено основні переваги чат-боту для освіти. GPT чат, платформа для групових текстових повідомлень, може покращити мотивацію та залученість студентів завдяки співпраці та спілкуванню в режимі реального часу. Він також допомагає розвивати навички цифрової комунікації. GPT чат може покращити вивчення англійської мови, удосконалюючи навички, зменшуючи мовні бар’єри та забезпечуючи персоналізований навчальний процес. Він також може зробити навчання цікавим та економічно ефективним. GPT чат підтримує різноманітні стилі навчання та відстежує прогрес студентів. Гнучкість і універсальність чату дозволяють користуватися ним з різних пристроїв, що робить його ідеальним для дистанційного навчання. Розглянуто негативний аспект чату GPT, який генерує унікальні тексти і допомагає в дослідженнях, але може зменшувати соціальну взаємодію, викликати технічні проблеми, призводити до непорозумінь, не мати структури, пропонувати обмежену підтримку і практичний досвід, перевантажувати цифрові пристрої, погіршувати навчальну атмосферу, створювати технологічну залежність і обмежувати час зворотного зв’язку. Проведені дослідження привели до висновку, що кожна платформа має свої переваги та недоліки, і для оптимального навчання важливо чітко визначити завдання. Процес навчання повинен надавати пріоритет освітньому аспекту, навчаючи студентів, що штучний інтелект вимагає безперервного навчання, щоб залишатися конкурентоспроможним. Чат GPT може полегшити співпрацю між викладачами та студентами, підкреслюючи важливість штучного інтелекту в освіті. The integration of the Chat GPT bot into the process of learning English is studied in this article. The peculiarities of using the Chat GPT bot such as advantages, disadvantages and the need for a balanced approach are analyzed. The need for careful analysis before implementing the Chat GPT bot in educational institutions and constant training to ensure its effective use is determined. The main advantages of a chatbot for education are outlined. Chat GPT, a group texting platform can improve student motivation and engagement through real-time collaboration and communication. It also helps develop digital communication skills. Chat GPT can improve English learning by improving skills, reducing language barriers and providing a personalized learning process. It can also make learning fun and cost-effective. Chat GPT supports a variety of learning styles and tracks students’ progress. The flexibility and versatility of the chat allows you to use it from different devices, which makes it ideal for distance learning. The negative aspect of Chat GPT is considered as well. While generating unique texts and helping in research, it reduces social interaction, causes technical problems, leads to misunderstandings, lacks structure, offers limited support and practical experience, it can overload digital devices, deteriorate the learning environment, create a technological dependency and limit feedback time. The research has found that each platform has its advantages and disadvantages, and it is important to clearly define the tasks for optimal learning. The learning process should prioritize the educational aspect, teaching students that AI requires continuous learning to remain competitive. Chat GPT can facilitate collaboration between teachers and students, highlighting the importance of artificial intelligence in education. | uk_UA |
dc.publisher | Південний науковий центр Національної академії педагогічних наук України за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. | uk_UA |
dc.subject | чат GPT | uk_UA |
dc.subject | інструмент спілкування | uk_UA |
dc.subject | Open AI | uk_UA |
dc.subject | цифрова комунікація | uk_UA |
dc.subject | навчальна атмосфера | uk_UA |
dc.subject | Chat GPT | uk_UA |
dc.subject | communication tool | uk_UA |
dc.subject | Open AI | uk_UA |
dc.subject | digital communication | uk_UA |
dc.subject | learning atmosphere | uk_UA |
dc.title | Інтеграція ЧАТ-БОТУ GPT в процес вивчення англійської мови. | uk_UA |
dc.title.alternative | The Integration Of The Chat Gpt Bot Into The Process Of Learning English | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |