Короткий опис(реферат):
Дослідження присвячене аналізу інноваційних методик
та технологій викладання англійської мови на тлі глобальної
цифровізації. Максимальна увага у межах досліджуваної проблематики
приділена вивченню потенціалу ігрових технологій та сторітейлінгу.
Визначено, що використання у освітніх програмах інтерактивних
платформ дозволяє реалізовувати процес викладання англійської мови на
високому професійному рівні, стимулюючи аспекти мотивації та
результативності. У процесі дослідження визначено, що впровадження
сучасних ігрових технологій та сторітейлінгу як інструменту спонукає до
виразного читання та допомагає висловлювати власні думки та почуття у
чіткій та зрозумілій формі, що є необхідним для опанування навичок
англомовної комунікації. Крім того, сторітейлінг запускає механізм
критичного мислення. Із-поміж інноваційних методів виокремлено
функціонал ігрових методик, котрі створюють передумови для аналітики
здобувачем освіти ходу власних думок, аргументації власної позиції.
Досліджено можливості використання навчальних платформ у процесі
викладання англійської мови, виокремлені переваги використання методу сторітейлінгу та рекомендації щодо його планування й реалізації.
Встановлено, що імплементація інноваційних підходів до освітніх
програм з англійської мови позитивно трансформує процес її освоєння,
що формує глибокий і тривалий інтерес до вивчення мови. Визначено,
що окремі новаторські підходи, зокрема, ігрових технологій та
сторітейлінгу, формують ґрунтовний практичний базис для успішного
перспективного застосування набутих знань. З’ясовано, що цифровий
сторітейлінг вбачається ефективним методом для розвитку комунікатив-
них навичок, оскільки такі види діяльності на занятті з англійської мови,
як аудіювання історії, запис її елементів, відтворення чужої історії,
навчають важливих мовленнєних навичок загалом. У статті доведено, що
інноваційні методи викладання англійської мови у освітніх програмах
володіють потенціалом формації ефективного навчального середовища,
забезпечуючи суттєве підвищення якості освіти.The research is devoted to the analysis of innovative methods
and technologies of teaching English against the background of global
digitalization. Maximum attention is paid to the study of the potential of
gaming technologies and storytelling. It has been determined that the use of
interactive platforms in educational programs allows to implement the process of teaching English at a high professional level, stimulating aspects of
motivation and efficiency. The study found that the introduction of modern
gaming technologies and storytelling as a tool encourages expressive reading
and helps to express one's own thoughts and feelings in a clear and
understandable way, which is necessary for mastering English-language
communication skills. In addition, storytelling triggers the mechanism of
critical thinking. Among the innovative methods, the functionality of game
methods is highlighted, which create the prerequisites for the student to
analyze the course of their own thoughts and arguments for their own position.
The possibilities of using learning platforms in the process of teaching English
are investigated, the advantages of using the storytelling method and
recommendations for its planning and implementation are highlighted. It has
been established that the implementation of innovative approaches to English
language educational programs positively transforms the process of language
acquisition, which forms a deep and lasting interest in language learning. It
has been determined that some innovative approaches, in particular, game
technologies and storytelling, form a solid practical basis for the successful
future application of the acquired knowledge. It has been found that digital
storytelling is seen as an effective method for developing communication
skills, since such activities in the English classroom as listening to a story,
writing down its elements, and recreating someone else's story teach important
speaking skills in general. The article proves that innovative methods of
teaching English in educational programs have the potential to create an
effective learning environment, providing a significant improvement in the
quality of education.
Суть розробки, основні результати:
Лада О. В., Варварук І. В, Максимів Г. М., Інноваційні методики викладання англійської мови: використання ігрових технологій та сторітелінгу. Вісник науки та освіти. Філологія. 2024. №6 (24). С.190-199.