Університет Короля Данила

Особливості формування запиту на інновації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воробець, Т. І.
dc.contributor.author Vorobets, T.
dc.date.accessioned 2025-09-30T08:40:09Z
dc.date.available 2025-09-30T08:40:09Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Воробець Т. І. Особливості формування запиту на інновації / Т. І. Воробець // Інвестиції: практика та досвід — 2025. — № 5. — С. 89 – 95. uk_UA
dc.identifier.issn DOI: 10.32702/2306-6814.2025.5.89
dc.identifier.other УДК 330.3
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1663
dc.description Воробець Т. І. Особливості формування запиту на інновації / Т. І. Воробець // Інвестиції: практика та досвід — 2025. — № 5. — С. 89 – 95. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено сутність попиту на інновації як багатогранного економічного явища, що формується під впливом соціально-економічних, демографічних, правових та психологіч- них чинників. Охарактеризовано рівень життя та добробуту населення через показники спожи- вання матеріальних і духовних благ. Визначено поняття споживання як процесу задоволення потреб, що змінюються під впливом науково-технічного прогресу та соціальних чинників. Особлива увага приділена механізму формування попиту на інновації, який розглянуто на трьох рівнях: організаційному, груповому та особистісному. Визначено принципи формування попиту, серед яких ключовими є залежність попиту від макроекономічного стану, його роль у розвитку виробництва та суспільства, взаємозв'язок з платоспроможністю населення та пове- дінковими характеристиками споживачів. Описано концептуальну схему формування механіз- му попиту, яка включає демографічний, соціально-економічний, природний та фінансовий бло- ки. Запропоновано моделювання механізму попиту на інновації на основі економетричних мо- делей, що відображають взаємозв'язок між валовим внутрішнім продуктом, національним до- ходом, рівнем доходів населення та динамікою споживчого попиту. Виявлено основні детер- мінанти попиту на інноваційні товари та послуги, серед яких особливу роль відіграють рівень освіченості, соціально-демографічний стан суспільства та наявність відповідних технологічних можливостей. Результати дослідження можуть бути використані для розробки економічної пол- ітики, спрямованої на стимулювання попиту на інновації та підвищення добробуту населення. The article explores the essence of demand for innovation as a multifaceted economic phenomenon, which is formed under the influence of a complex of socio-economic, demographic, legal and psychological factors. The relationship between the level of development of national economies, improving the quality of life of the population and the processes of forming consumer demand for innovation is considered. The standard of living and well-being of the population is characterized through indicators of consumption of material and spiritual goods, which in modern conditions are supplemented by needs for the latest technologies, digital products, educational services and environmentally friendly solutions. The concept of consumption is revealed as a dynamic process of satisfying needs that change under the influence of scientific and technological progress, social transformations and state regulation. The role of the state in the formation of innovation demand, its impact on social equality, technological development and economic stability is determined. The main approaches to the formation of demand are analyzed, in particular the systemic approach, which considers the demand for innovation as the result of the interaction of the macroeconomic environment, structural features of the market and behavioral characteristics of consumers. Particular attention is paid to the mechanism of demand formation for innovations, which is studied at three levels: organizational, group and personal. The key principles of demand formation are identified, including dependence on the macroeconomic state, its role in the development of production and society, the relationship with the solvency of the population and the behavioral characteristics of consumers. A conceptual scheme of the formation of the demand mechanism is presented, which includes demographic, socio- economic, natural and financial blocks. A methodology for modeling the mechanism of demand for innovations is proposed based on econometric models that reflect the relationship between gross domestic product, national income, income level of the population and the dynamics of consumer demand. The main determinants of demand for innovative goods and services are identified, among which the level of education, socio- demographic state of society and the availability of appropriate technological capabilities play a special role. The results of the study can be used to develop economic policies aimed at stimulating demand for innovation and increasing the well-being of the population. uk_UA
dc.publisher ТОВ "ДКС Центр" uk_UA
dc.subject моделювання попиту uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject макроекономічні чинники uk_UA
dc.subject соціально-економічний розвиток uk_UA
dc.subject економетричне моделювання uk_UA
dc.subject поведінкова економіка uk_UA
dc.subject demand modeling uk_UA
dc.subject innovation uk_UA
dc.subject macroeconomic factors uk_UA
dc.subject socio-economic development uk_UA
dc.subject econometric modeling uk_UA
dc.subject behavioral economics uk_UA
dc.title Особливості формування запиту на інновації uk_UA
dc.title.alternative Features of forming a request for innovation uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу