Університет Короля Данила

Brand marketing та performance marketing в сучасному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Григорська, Наталія Миронівна
dc.contributor.author Волощук, Володимир Андрійович
dc.date.accessioned 2025-10-16T06:43:19Z
dc.date.available 2025-10-16T06:43:19Z
dc.date.issued 2023-06-30
dc.identifier.citation Григорська Н. М., Волощук В. А. Brand marketing та performance marketing в сучасному бізнесі // Science of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, June 30, 2023. Helsinki, Republic of Finland: European Scientific Platform, 2023. Pp. 24-26. uk_UA
dc.identifier.issn DOI 10.36074/scientia-30.06.2023
dc.identifier.uri http://repository.ukd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1732
dc.description Григорська Н. М., Волощук В. А. Brand marketing та performance marketing в сучасному бізнесі // Science of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, June 30, 2023. Helsinki, Republic of Finland: European Scientific Platform, 2023. Pp. 24-26. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Helsinki, Republic of Finland: European Scientific Platform uk_UA
dc.subject бренд-маркетинг uk_UA
dc.subject перформанс-маркетинг uk_UA
dc.subject просування компаній uk_UA
dc.subject сучасний бізнес uk_UA
dc.subject стратегія Airbnb uk_UA
dc.subject стратегія Tesla uk_UA
dc.subject стратегія Starbucks uk_UA
dc.subject стратегія Walmart uk_UA
dc.title Brand marketing та performance marketing в сучасному бізнесі uk_UA
dc.title.alternative [тези виступу] uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account